Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det går braJeg våknet opp idag til en liten blødning med friskt blod. Jeg kan vel heller kalle det spotting. Det var fortsatt der ved neste toalettbesøk nå nettopp. Er håpet ute ved friskt blod?
Jeg har ikke noe økt ubehag i mage/rygg idag. Jeg er 4+4.
hører jo alltid om gravid som blør ufarlig i svangerskapet. Skal krysse fingrene for at det er det for deg og

Jeg tenkte på om det kunne ha sammenheng med samleie. Jeg leste i etterkant at det ikke anbefales med vibrator inni skjeden, så jeg har en knapp om at gårsdagens hyggestund er årsaken sammen med «sensitive slimhinner»Jeg blødde mye (friskt blod) da jeg var 3+2, etterfulgt av brunt blod i noen dager.
Var uskyldig.
Blødde litt igjen i går (6+4), men det var mye mindre enn sist, ikke friskt, og morningen etter sex, så det regner jeg ikke med at var noe. Har ikke blødd mer etterpå, ett døgn siden nå.

Jeg begynte å småblø 6+2 i forrige svangerskap, det vekslet mellom brunt, rødt og rosa. Samme dag fikk jeg 2-3 på digital test, var helt sikker på at det gikk galt. UL 7+2 viste at alt var som det skulle. Gyn kunne ikke se at blodet kom fra livmoren, hun mente jeg hadde en lettblødende livmortapp. Blødningene gav seg etter 3 uker. Jeg har hatt 2 SA så var overbevist om at det var på gang igjen, men blødningene tok seg ikke opp og symptomene forsvant ikke.
Håper alt går bra med deg![]()
Er jo gjerne skjøre slimhinner i graviditeten og ikke uvanlig med med litt blødning heller. Men man får jo helt hetta når man ser litt blod uansett
Hehe, ja, jeg får skikkelig hetta. Vi prøvde så lenge før vi fikk første positive denne pp’en! Men imorgen tar jeg en butikktest før jobb også drar jeg innom apoteket og kjøper en digital etter jobb. Den bør da bli 2-3, da jeg da er 4+5. Så på denne tiden i morgen har jeg mer svar! Heldigvis er symptomene på plass da. Idag kom den fæle metallsmaken i munnenHåper det er helt uskyldig, virker slik siden det ikke er mørkt blod, men lyst blodEr jo gjerne skjøre slimhinner i graviditeten og ikke uvanlig med med litt blødning heller. Men man får jo helt hetta når man ser litt blod uansett
![]()
Hehe, ja, jeg får skikkelig hetta. Vi prøvde så lenge før vi fikk første positive denne pp’en! Men imorgen tar jeg en butikktest før jobb også drar jeg innom apoteket og kjøper en digital etter jobb. Den bør da bli 2-3, da jeg da er 4+5. Så på denne tiden i morgen har jeg mer svar! Heldigvis er symptomene på plass da. Idag kom den fæle metallsmaken i munnen![]()
At man har symptomer er jo et veldig godt tegn. En del mister symptomer før en SA. Gleder meg til update i morgen