Liten blødning

Andie19

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg våknet opp idag til en liten blødning med friskt blod. Jeg kan vel heller kalle det spotting. Det var fortsatt der ved neste toalettbesøk nå nettopp. Er håpet ute ved friskt blod?

Jeg har ikke noe økt ubehag i mage/rygg idag. Jeg er 4+4.

Håper det er uskyldig. Jeg er litt usikker, men håper andre som har opplevd dette kan svare deg. ❤️

Jeg våknet opp idag til en liten blødning med friskt blod. Jeg kan vel heller kalle det spotting. Det var fortsatt der ved neste toalettbesøk nå nettopp. Er håpet ute ved friskt blod?

Jeg har ikke noe økt ubehag i mage/rygg idag. Jeg er 4+4.
Håper det går bra:Heartpink hører jo alltid om gravid som blør ufarlig i svangerskapet. Skal krysse fingrene for at det er det for deg og:Heartred

Jeg blødde i uke 6 og 8 sist, hu klarte seg og er 11mnd nå ❤️

Krysser fingrene ❤️

Hmm, jeg merket når jeg pusset tenner istad at slimhinnene i munnen er skjørere. Håper det har sammenheng.:confused:

Håper det bare er en uskyldig blødning ❤

Jeg blødde i like etter uke 4 sist svangerskap.. litt blod, ikke sånn foss.. ringte til gyn på sykehuset hvor de målte hcg måling over noen dager, tok en tul i uke 5 hvor de bare fant plommesekken, og en ny tul en uke etterpå hvor de fant hjerteslag. Føden trudde jeg hadde spontanabortert, men var bare «festeblødning» som de kalte det for. Ring å få målt hcg, å tul etterhvert
Lykke til, håper spiren sitter ❤️

Takk for gode tanker! Jeg sitter her med en god følelse likevel. Vi får se hvordan det går videre :) glemte bankkort hjemme før jobb, så ikke får jeg tatt ny test idag heller!

Håper det kun er en ufarlig blødning:Heartred

Jeg blødde mye (friskt blod) da jeg var 3+2, etterfulgt av brunt blod i noen dager.
Var uskyldig.
Blødde litt igjen i går (6+4), men det var mye mindre enn sist, ikke friskt, og morningen etter sex, så det regner jeg ikke med at var noe. Har ikke blødd mer etterpå, ett døgn siden nå.

Jeg blødde mye (friskt blod) da jeg var 3+2, etterfulgt av brunt blod i noen dager.
Var uskyldig.
Blødde litt igjen i går (6+4), men det var mye mindre enn sist, ikke friskt, og morningen etter sex, så det regner jeg ikke med at var noe. Har ikke blødd mer etterpå, ett døgn siden nå.
Jeg tenkte på om det kunne ha sammenheng med samleie. Jeg leste i etterkant at det ikke anbefales med vibrator inni skjeden, så jeg har en knapp om at gårsdagens hyggestund er årsaken sammen med «sensitive slimhinner» :wacky:

Jeg begynte å småblø 6+2 i forrige svangerskap, det vekslet mellom brunt, rødt og rosa. Samme dag fikk jeg 2-3 på digital test, var helt sikker på at det gikk galt. UL 7+2 viste at alt var som det skulle. Gyn kunne ikke se at blodet kom fra livmoren, hun mente jeg hadde en lettblødende livmortapp. Blødningene gav seg etter 3 uker. Jeg har hatt 2 SA så var overbevist om at det var på gang igjen, men blødningene tok seg ikke opp og symptomene forsvant ikke.
Håper alt går bra med deg:)

Jeg begynte å småblø 6+2 i forrige svangerskap, det vekslet mellom brunt, rødt og rosa. Samme dag fikk jeg 2-3 på digital test, var helt sikker på at det gikk galt. UL 7+2 viste at alt var som det skulle. Gyn kunne ikke se at blodet kom fra livmoren, hun mente jeg hadde en lettblødende livmortapp. Blødningene gav seg etter 3 uker. Jeg har hatt 2 SA så var overbevist om at det var på gang igjen, men blødningene tok seg ikke opp og symptomene forsvant ikke.
Håper alt går bra med deg:)

blødningen har stoppet opp nå. Håper den ikke kommer tilbake. Vanligvis så spotter jeg 2-3 dager før tr, håper ikke det er det som skjer.

Resten av kvelden har det vært mer rosa slim. Alt i alt er det veldig lite som kommer, men nok til at jeg synes det er unormalt. Håper dette går bra! Livmortappen kjennes lukket ut, men jeg er ingen ekspert når det kommer til det :P

Kan være at du har skjøre slimhinner! Det er helt normalt under svangerskapet! :) jeg får f.eks. rosa slim etter samleie..

Håper det er helt uskyldig, virker slik siden det ikke er mørkt blod, men lyst blod:happy119 Er jo gjerne skjøre slimhinner i graviditeten og ikke uvanlig med med litt blødning heller. Men man får jo helt hetta når man ser litt blod uansett:confused2

Håper det er helt uskyldig, virker slik siden det ikke er mørkt blod, men lyst blod:happy119 Er jo gjerne skjøre slimhinner i graviditeten og ikke uvanlig med med litt blødning heller. Men man får jo helt hetta når man ser litt blod uansett:confused2
Hehe, ja, jeg får skikkelig hetta. Vi prøvde så lenge før vi fikk første positive denne pp’en! Men imorgen tar jeg en butikktest før jobb også drar jeg innom apoteket og kjøper en digital etter jobb. Den bør da bli 2-3, da jeg da er 4+5. Så på denne tiden i morgen har jeg mer svar! Heldigvis er symptomene på plass da. Idag kom den fæle metallsmaken i munnen :p

Hehe, ja, jeg får skikkelig hetta. Vi prøvde så lenge før vi fikk første positive denne pp’en! Men imorgen tar jeg en butikktest før jobb også drar jeg innom apoteket og kjøper en digital etter jobb. Den bør da bli 2-3, da jeg da er 4+5. Så på denne tiden i morgen har jeg mer svar! Heldigvis er symptomene på plass da. Idag kom den fæle metallsmaken i munnen :p

Vi satser på den nå viser 2-3:happy: At man har symptomer er jo et veldig godt tegn. En del mister symptomer før en SA. Gleder meg til update i morgen:Heartred

Jeg har spotta en eller flere ganger i 3 av 4 svangerskap i hvertfall... Så det trenger ikke bety noe

Var på UL i dag og det ble observert en liten «flekk» med blod i livmora som trolig er grunnen til blødningene jeg har hatt. Helt ufarlig og langt unna baby, og nedenfor baby. Umulig å si om det bare er en blodansamling eller har vært starten på en tvilling, mest sannsynlig bare blod.

Back
Topp