Liten blødning

Babylykke2020

Flørter med forumet
Har tidligere mistet 2 ganger i SA og MA. Og i dag tidlig oppdaget jeg rosa flekk på papiret.. Jeg friket helt ut! Etterhvert mistet jeg også symptomene som ømheten i puppene og murringer i livmora. Følte 100% at dette ikke gitt riktig vei. Ringte først sykehuset, men de hadde ikke fått papirer om fødeplass ennå så jeg kunne ikke komme dit. De anbefalte meg å ringe legevakta, men legevakta hadde ingen lege der på dagtid. Siste løsning var fastlegen, men der kom jeg ikke igjennom på telefon. Ringte desperat til privat ultralyd og de klarte å skvise meg inn på en time før vinterferie :gen053

Gynekologen ordnet ultralyd og der så vi fortsatt en liten spire med bankende hjerte :love7 lettelsen var stor!!!
Lille spira har vokst 1 1/2-2mm siden onsdag (sånn ca siden det er vanskelig å måle så tidlig) og alt virket helt normalt. Han mente blødningen kunne være en implantasjonsblødning og at spira har gravd seg enda lenger inn i livmora, noe som er veldig bra :)

Symptomene er litt mer tilstede nå, men er fortsatt litt «øm» nedentil. Jeg kan ikke si for sikkert at det går riktig retning, men nå har vi i hvert fall sett et levende embryo med bankende hjerte i stedet for det jeg trodde, en MA.

Krysser alt jeg har for at det blir baby i oktober :smiley-angelic001

Åh så bra!

Så bra❤️
Jeg forstår godt at du blir redd, men det går nok helt fint skal du se❤️
Kobl ut litt og prøv å se på hyggelig ting

Så bra du rakk å sjekke på ul, så vondt å ikke vite! Og så supert at det sto bra til med spira!

Så bra at du rakk å få deg en time før ferien, da kan du slappe litt av :) blødninger kan jo skje ganske ofte, men forstår godt at du blir redd når du har opplevd SA/MA før :Heartbigred satser på at vi kan følge hverandre helt til oktober:happy:

Back
Topp