Babylykke2020
Flørter med forumet
Har tidligere mistet 2 ganger i SA og MA. Og i dag tidlig oppdaget jeg rosa flekk på papiret.. Jeg friket helt ut! Etterhvert mistet jeg også symptomene som ømheten i puppene og murringer i livmora. Følte 100% at dette ikke gitt riktig vei. Ringte først sykehuset, men de hadde ikke fått papirer om fødeplass ennå så jeg kunne ikke komme dit. De anbefalte meg å ringe legevakta, men legevakta hadde ingen lege der på dagtid. Siste løsning var fastlegen, men der kom jeg ikke igjennom på telefon. Ringte desperat til privat ultralyd og de klarte å skvise meg inn på en time før vinterferie 
Gynekologen ordnet ultralyd og der så vi fortsatt en liten spire med bankende hjerte
lettelsen var stor!!!
Lille spira har vokst 1 1/2-2mm siden onsdag (sånn ca siden det er vanskelig å måle så tidlig) og alt virket helt normalt. Han mente blødningen kunne være en implantasjonsblødning og at spira har gravd seg enda lenger inn i livmora, noe som er veldig bra
Symptomene er litt mer tilstede nå, men er fortsatt litt «øm» nedentil. Jeg kan ikke si for sikkert at det går riktig retning, men nå har vi i hvert fall sett et levende embryo med bankende hjerte i stedet for det jeg trodde, en MA.
Krysser alt jeg har for at det blir baby i oktober

Gynekologen ordnet ultralyd og der så vi fortsatt en liten spire med bankende hjerte
lettelsen var stor!!!Lille spira har vokst 1 1/2-2mm siden onsdag (sånn ca siden det er vanskelig å måle så tidlig) og alt virket helt normalt. Han mente blødningen kunne være en implantasjonsblødning og at spira har gravd seg enda lenger inn i livmora, noe som er veldig bra
Symptomene er litt mer tilstede nå, men er fortsatt litt «øm» nedentil. Jeg kan ikke si for sikkert at det går riktig retning, men nå har vi i hvert fall sett et levende embryo med bankende hjerte i stedet for det jeg trodde, en MA.
Krysser alt jeg har for at det blir baby i oktober

satser på at vi kan følge hverandre helt til oktober