Liten blødning

Happymothertobe

Betatt av forumet
Marsboerne 2023
Hei.
I dag hadde jeg sikkelig treg mage, og måtte virkelig inn med alle krefter for å få letta på trykket.
Rett etterpå kom litt lyserosa på papiret (fra skjeden)! Skvatt litt med det første, men så ha det seg ganske fort.
Har lest litt som at jeg kan ha sprengt et blodkar! Noen andre som har opplevd dette?

Hei.
I dag hadde jeg sikkelig treg mage, og måtte virkelig inn med alle krefter for å få letta på trykket.
Rett etterpå kom litt lyserosa på papiret (fra skjeden)! Skvatt litt med det første, men så ha det seg ganske fort.
Har lest litt som at jeg kan ha sprengt et blodkar! Noen andre som har opplevd dette?

Ja :) ikke dette svangerskapet men flere ganger i forrige.

Høres ut som ødelagt blodkar. Det er nok ikke noe farlig så lenge det ikke kommer masse blod. :)

Godt å høre! Kontaktet en sånn doktor app! Betalte 350 kr for å få en bekreftelse. De svarer innen en time! Verdt alle penga! Mee doctor heter det.

Og da var det ingen fare?

Ingen fare hos meg nei, vi feiret faktisk ettårsdagen til det lille vindunderet i dag :) Men jeg husker jeg ble bekymret, men det er jo helt naturlig vil jeg si. Hvis det blør masse og det gjør vondt så ville jeg tatt kontakt med lege, det ville jeg vel egentlig gjort uansett dersom bekymringen blir for stor :)

Jeg opplevde dette når jeg var 8+0,er nå 14+0. Når jeg var på do så fossblødde jeg,ble livredd! Dro på tul,der så de at et blodkar hadde sprukket! Hvordan går det med deg nå? ❤️

Back
Topp