Liten blødning

SeHvaSomSkjer!

Elsker forumet
Når eg var på do i halv-to tiden i dag så eg at eg hadde litt blod i trusa. En liten stripe bare. Kom bittelitt rosafarge når eg tørket men ikke kommet noe mer i trusa siden. Bittelitt rose neste gang eg var på do men ikke noe mer etter det og ikke hatt vondt, bare litt murringer.

Er det noe vits å ringe legevakten når det blør så lite? De kommer jo uansett bare til å si at de ikke kan gjøre noe med det så tidlig[&o]

Nei, eg har i grunn bare ventet med å ringe siden det ikke har kommet mer. Var jo på jobb og har ikke sagt ifra der at eg er gravid så ville ikke ringe med engang. Så har jo ikke kommet mer etter at eg kom hjem.

Men blir jo redd for ny SA eller en MA eller noe siden eg ikke har hatt noen særlige symptomer annet en murring. Føler meg ikke så veldig gravid[&:]

Jeg føler meg heller ikke så veldig gravid... Men tror vi skal være glad for at vi ikke har noe kvalme og sånn jeg [;)]

Det er helt sikkert en uskyldig blødning, men du kan jo ta kontakt med fastlegen din i morgen så ordner han nok henvisning til tidlig ultralyd så slipper du å bekymre deg. Men dette skal gå bra.

Håper virkelig det bare er uskyldig... Håper virkelig det!![:)]
Men jeg ville holdt meg litt iro... Sånn for sikkerhets skyld... [:)]

ORIGINAL: Julia09

Har lurt litt på det og ser du. Jobber i barnehage og der er eg jo ikke i ro et øyeblikk. Går hele dagen(jobber i en naturbarnehager hvor vi er ute fra ca kl 9.30-17 hver dag) og så blir det jo automatisk en del løfting selv om eg prøver å la være[&:]

Vet ikke om eg kan gjøre noe til eller fra når eg er så kort på vei så vet ikke om det lønner seg å holde seg litt i ro[8|]

ORIGINAL: SeHvaSomSkjer!

ORIGINAL: Julia09

Har lurt litt på det og ser du. Jobber i barnehage og der er eg jo ikke i ro et øyeblikk. Går hele dagen(jobber i en naturbarnehager hvor vi er ute fra ca kl 9.30-17 hver dag) og så blir det jo automatisk en del løfting selv om eg prøver å la være[&:]

Vet ikke om eg kan gjøre noe til eller fra når eg er så kort på vei så vet ikke om det lønner seg å holde seg litt i ro[8|]

Helt ærlig så aner jeg ikke... Jeg er jo egentlig av den formening at "det som skal sitte, det sitter", uansett om man løfter tungt eller ligger i senga hele dagen... Mitt råd er å gjør det du føler for selv, men kanskje litt mindre[;)]

Back
Topp