Liten blødning, ul 5+2 mulig?

Nå blør jeg igjen :(
Og har lest litt om str på embryo... Den burde jo vært større enn 6 mm i uke 7+0 :smiley-angry017
Blir livredd for sa og kromosomavvik..
Hadde så mageknip og dårlig mage igår..
Håper ikke det går til helvete nå :( 9+2 idag
Kjenner psyken er helt skakk om dagen:oops:

Nå blør jeg igjen :(
Og har lest litt om str på embryo... Den burde jo vært større enn 6 mm i uke 7+0 :smiley-angry017
Blir livredd for sa og kromosomavvik..
Hadde så mageknip og dårlig mage igår..
Håper ikke det går til helvete nå :( 9+2 idag
Kjenner psyken er helt skakk om dagen:oops:
Huff, kan du ikke få en ny ul?
Sa de ingenting om størrelsen 7+0?
Er vanskelig å gå med sånne tanker.. Sender deg en klem og håper alt er bra:Heartred

Er vanskelig å gå med sånne tanker.. Sender deg en klem og håper alt er bra:Heartred
Skal prøve å ringe gyn nå, men han pleier ikke ha så mye ledig :( så kanskje til uka. Må høre..
Tusen takk <3

Håper alt går i orden :Heartred:Heartred

Huff, dette er ikke gøy! Håper alt er i orden denne gangen også!:Heartred
Håper alt går i orden :Heartred:Heartred

Vært på ul, bamsemumsen hadde det fint.:Heartred
Hjertet banket, riktig mål ift ukelengde, bra med fostervann og alt så bra ut. Fikk se lille knøttet i 3d, det var såå fint
Har vært nesten bombesikker på at jeg har mista, spesielt den dagen det kom såååå mye friskt. Men baby lever :dummy1::Heartred:Heartred

Vært på ul, bamsemumsen hadde det fint.:Heartred
Hjertet banket, riktig mål ift ukelengde, bra med fostervann og alt så bra ut. Fikk se lille knøttet i 3d, det var såå fint
Har vært nesten bombesikker på at jeg har mista, spesielt den dagen det kom såååå mye friskt. Men baby lever :dummy1::Heartred:Heartred

Hurra:Heartbigred så utrolig bra!

Hurra :D

Hurra :D

Back
Topp