Liten blødning uke 9, erfaring?

Bkno3536972

Andre møte med forumet
Hei dere ;) . Jeg er i uke 9+,og begyte igår med brunlig utflod. Ser ut som jeg har hatt en liten blødning. Som kommer som farget utflod (brun/rød utflod. Var på ul i uke 7,hjertet banken og alt var fint. Kun litt murring i nedre mage,men det har jeg mer eller mindre hatt hele tiden. lest at det ikke er uvanlig med blødning rundt uke 10,da livmoren overtar ansvar for all næring. Noen som har erfaring? Burde jeg kontakte lege?

Høres helt uskyldig ut, men jeg hadde nok kontaktet legen for å være på den sikre siden.

Jeg hadde litt rosa utflod i uke 8, men alt var helt bra, men var veldig godt å få det bekreftet med ul :-)

Tusen takk for svar , :) fikk time på privat Ul i morgen 13.30 . Bedre og få svar,enn å gå og engste seg.

Godt å få det sjekket. De fleste er jo ufarlige men dessverre også noen som ikke er. Så heller en ekstra kontroll så man slipper å bekymre seg ;)

Lykke til! Dette går nok bra skal du se. Jeg har opplevd blødninger selv som viste seg å vær ufarlig :)

Jeg har blødd flere ganger, senest i uke 11. Går bra :) Levende baby både 11+1 og 13+3 :)

Hvordan gikk det ? :-) håper at alt er fint

Så godt å høre :-) :-)

Back
Topp