tweety78
Elsker forumet
Jeg fikk en ny spotting med lys rødt i går kveld igjen, bare mye mindre enn natt til fredag, kun synlig på 2 dobesøk, og ga seg med en gang jeg la meg til ro. Ringte legevakten igjen og ho kunne atter en gang berolige meg med at dette var helt vanlige hormonelle blødninger som veldig mange kunne oppleve den første tiden i ett svangerskap. Ho var ei godt voksen dame og virka som hun hadde gode kunnskaper om dette, og hun fortalte om ulike henvendelser hun hadde fått rundt samme tema. Så nå slapper jeg faktisk helt av igjen, og tør glede meg over å være gravid igjen[:)] ( tok en ny test i dag tidlig og den slo ut...) Det er jo som hun sa at om det skulle gå galt så ville man mest sannsynlig merke det i form av en kraftig mens og ikke bare det lille jeg har, og dessuten ville jeg nok fått litt vondt i magen også. Og skulle det gå galt er det jo bare å tenke på at da er det mest sannsynlig noe galt med det og at det er måten kroppen kvitter seg med det på. Og det er jo bra det i grunn, syns i allefall jeg da.. Så nå tar jeg alt som det kommer og prøver å leve tilnærmet normalt igjen[;)]
Men ho rådet meg til å ta ut en sykemelding faktisk, i og med at jeg jobber som nattvakt og har et tungt fysisk arbeide. Det var jo nettopp på jobb jeg fikk min første blødning, så jeg måååå jo ikke utfordre skjebnen som hun sa. Så imorgen skal jeg få ordnet det, og det ble mamma veldig glad for også, hm hm. Hun våker over meg nå som ei lita hønemor, he he [:D] Ho er så skjønn atte, he he.
Men ho rådet meg til å ta ut en sykemelding faktisk, i og med at jeg jobber som nattvakt og har et tungt fysisk arbeide. Det var jo nettopp på jobb jeg fikk min første blødning, så jeg måååå jo ikke utfordre skjebnen som hun sa. Så imorgen skal jeg få ordnet det, og det ble mamma veldig glad for også, hm hm. Hun våker over meg nå som ei lita hønemor, he he [:D] Ho er så skjønn atte, he he.