tweety78
Elsker forumet
Huff, i natt har jeg vært engstelig jenter. Har vært på nattvakt i natt og i to tiden da jeg var på toalettet kom det litt rødt på papiret... Var helt lys og klar rød, og det rant ikke, men var nok til at det var godt synlig. Virket nesten litt tilblandet med utflod, unnskyld beskrivelsen... Jeg kontaktet legevakten og fikk beroligende ord om at dette så og si var vanlig for mange de første mnd. Det var visst så mange jenter i samme situasjon som hadde ringt angående det samme den siste tiden at dette kunne hun si ikke nødvendigvis var noe farlig. Det jeg måtte være obs på var om mengden økte og det ble en kraftig mensliknende blødning, da var det nok ikke mye å få gjort med det, og det skjønner jeg jo. Fikk beskjed om å legge meg ned og hvile og ta det rolig noen dager, og det gjorde jeg også i natt.( til tross for at jeg var på jobb...stakkar kollegaen min, ho slet seg halvt ihjel!)
Jeg fortalte det dessuten til avd.ledern min i morges og hun har ordnet noen til å jobbe for meg de to neste nettene, ho er så utrolig snill og god! Helt nydelig person som jeg setter så utrolig pris på... Nå som jeg har sovet litt har i allefall papiret blitt kun svakt svakt lysrød/ rosa og ting ser ut til å gå helt fint. Jeg prøver å slappe helt av nå og ta livet med ro. Ønsker så inderlig dette barnet! Håper jeg ikke får flere slike blødninger for det gjør meg så redd for å miste... vet ikke hva jeg gjør da evt. Er det mange av dere som har opplevd dette? Isåfall skriv gjerne svar til meg for er så godt å høre fra andre hvor ting har gått bra..
Stoooor klem til alle sammen! Og tvi tvi til alle om at alt skal gå bra!
Jeg fortalte det dessuten til avd.ledern min i morges og hun har ordnet noen til å jobbe for meg de to neste nettene, ho er så utrolig snill og god! Helt nydelig person som jeg setter så utrolig pris på... Nå som jeg har sovet litt har i allefall papiret blitt kun svakt svakt lysrød/ rosa og ting ser ut til å gå helt fint. Jeg prøver å slappe helt av nå og ta livet med ro. Ønsker så inderlig dette barnet! Håper jeg ikke får flere slike blødninger for det gjør meg så redd for å miste... vet ikke hva jeg gjør da evt. Er det mange av dere som har opplevd dette? Isåfall skriv gjerne svar til meg for er så godt å høre fra andre hvor ting har gått bra..
Stoooor klem til alle sammen! Og tvi tvi til alle om at alt skal gå bra!