Liten blødning etter løft

Tildemor

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Jeg trenger litt råd, tror jeg! Det skal mye til før jeg velger å ikke gjøre ting som er mine oppgaver på jobb, men..

I går bar jeg litt tungt frem og tilbake, og flyttet på en god del permer i en halvtimes tid. Permer fulle av papir for å flytte de mellom noen hyller.

Så egentlig ikke sykt tungt, men kjente det i magen. Og på kvelden hadde jeg bittebittelitt rosa utflod ved to toalettbesøk. Det har stoppet nå, så håper og tror ikke det er enda en sa.

Hadde dere sagt ifra på jobb? Føler meg litt dust, for det er jo ikke tunge-tunge ting, jobber jo bare på kontor, men likevel så fikk jeg jo tydelig beskjed av kroppen. Jeg kan jo fortsatt gjøre masse, men ikke enkelte av de oppgavene som inneholder løft, kanskje?

Sniker! Hvis blødningen skulle kommet fra løftene så skulle den vel kommet når du løftet :) Det er veldig skjøre slimhinner i en graviditet, så vil heller tro det er det :)
Jeg har blødd i 2 av 4 svangerskap, og nå bærer jeg på mini på 10,5 kg halve dagen - og blødningene kommer helt uavhengig av bæringen.. ♥️

Sniker! Hvis blødningen skulle kommet fra løftene så skulle den vel kommet når du løftet :) Det er veldig skjøre slimhinner i en graviditet, så vil heller tro det er det :)
Jeg har blødd i 2 av 4 svangerskap, og nå bærer jeg på mini på 10,5 kg halve dagen - og blødningene kommer helt uavhengig av bæringen.. ♥️

Takk for svar! Da er det sikkert ikke løftingen, men bare en tilfeldig blødning :)

Håper det går bra❤️ Er du usikker så synes jeg du skal snakke med sjefen og med jordmor.

Håper du slipper mer blødninger:Heartred

Håper det går bra❤️ Er du usikker så synes jeg du skal snakke med sjefen og med jordmor.

Håper du slipper mer blødninger:Heartred
Det virker sånn, det har ikke kommet noe mer blod, så krysser fingrene for at alt er som det skal :Heartred
Jeg får snakke med sjefen tror jeg ja, for det står en hel haug med diverse greier som skal sendes ut til kunder, og de skal flyttes en del på i forbindelse med veiing og sånt. Har ikke lyst til det når de fleste kassene veier mellom 10 og 18 kg, det får noen andre ta fremover :)

Back
Topp