Liten blødning - erfaring ?

Ønskemamma2022

Glad i forumet
Kom hjem fra jobb nå og skulle på toaletter.
Så det var litt brunt i trusa, tørket meg og det var litt mer brunt og en blod slim greie….

erfaringer på dette?
Tok en ny test for å selvfølgelig sjekke og jeg ble bare enda mer bekjymret :arghh::sorry:

noen med tanker om dette er en SA ?

fikk jo gravid 1-2 i går på digital :sorry: nederste blå er fra nå i ettermiddag…. De andre blå er fra i går kveld og i dag tidlig. Alle er lagt opp etterhverandre….

Vedlegg

• 000296AD-CC39-415A-B516-7AE0310CC9AE.jpeg
    000296AD-CC39-415A-B516-7AE0310CC9AE.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 78
Last edited:
Så det var litt brunt i trusa, tørket meg og det var litt mer brunt og en blod slim greie….

erfaringer på dette?
Tok en ny test for å selvfølgelig sjekke og jeg ble bare enda mer bekjymret :arghh::sorry:

fikk jo gravid 1-2 i går på digital :sorry: nederste blå er fra nå i ettermiddag…. De andre blå er fra i går kveld og i dag tidlig. Alle er lagt opp etterhverandre….
Ingen vits å teste mer enn hver annen dag. For å kunne se en evt økning så tester du på samme klokkeslett ca, helst morgenurin. Hver andre dag.

Ingen vits å teste mer enn hver annen dag. For å kunne se en evt økning så tester du på samme klokkeslett ca, helst morgenurin. Hver andre dag.
Nei jeg vet, men måtte teste i dag etter blødningen…. Vet det ikke er vits men klarte ikke dy meg….:angelic::nailbiting:

erfaringer på dette?

Jeg har fått akkurat det samme i dag, håper det går bra for oss begge ❤️❤️

Sniker fra April.

Har hatt brunt utflod 2 ganger denne graviditeten (8 uker i dag). Første gang rundt når jeg egentlig skulle hatt mensen (dette er veldig vanlig). Og andre gang i uke 6. Har sett et bankende hjerte etter dette og lille hadde vokst som den skulle. Medicus sa også at det var helt normalt! Det går nok heeelt fint❤️

Sniker også fra april;)
Blødninger er kjempevanlig de første 12 ukene. Jeg har hatt blodblandet utflod mer eller mindre daglig siden uke 6(er nå 9+0). Det jeg har lest meg fram til er at så lenge blødningen ikke tar seg opp og ikke er kombinert med smerter er det som regel ufarlig.
Jeg er ikke veldig bekymret siden begge mine forrige svangerskap var helt like og leger har sagt at jeg har lettblødende livmortapp.

Sniker fra April.

Har hatt brunt utflod 2 ganger denne graviditeten (8 uker i dag). Første gang rundt når jeg egentlig skulle hatt mensen (dette er veldig vanlig). Og andre gang i uke 6. Har sett et bankende hjerte etter dette og lille hadde vokst som den skulle. Medicus sa også at det var helt normalt! Det går nok heeelt fint❤️
Håper virkelig det :smiley-angelic001 tenkte kanskje det kunne være etter festeblødning eller om det er det…. Legen min lurte nemlig på om de svakt positive testene mine var pga ett befruktet egg og at vi måtte se om det festet seg :bored: men syntes det er rart jeg får positiv digital om det bare er ett befruktet egg som ikke har festet seg enda…:bored:

Tror ikke dette gikk jenter :(:sad010
Fikk denne digitale nå og en så og si negativ strimmeltest også….

første SA min… dette kjennes virkelig kjipt ! :sorry:
Vi får prøve igjen senere

Vedlegg

• 809E96E1-7C31-4926-AFAF-7B104A1CF1EE.jpeg
    809E96E1-7C31-4926-AFAF-7B104A1CF1EE.jpeg
    201,3 KB · Visninger: 43
Tror ikke dette gikk jenter :(:sad010
Fikk denne digitale nå og en så og si negativ strimmeltest også….

første SA min… dette kjennes virkelig kjipt ! :sorry:
Vi får prøve igjen senere
Sender deg en god klem ❤️

Back
Topp