Liten aktivitet

En tråd i 'Desember 2013' startet av Førstegangs, 28 Sep 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Førstegangs Glad i forumet

Her inne skjer det ikke akkurat mye :p Er alle desembermammaene så opptatt? Noen som kanskje venter en ny baby? Det frister veldig, men da må jeg nok jobbe mye mer først. Og ikke minst, bli ferdig med den pokkers skolen :p

2. Needlepin Februar 2014 sin Miss Ammetåke Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

Ganske stille og rolig her inne ja... Det har det vel egentlig vært en stund nå (?)
    Her er det travle dager med to små hjemme.. Yngste er født prematur så han sliter en del med motorikken, dermed blir det en del timer til fysio, ppt og innom sykehuset for å ta div røntgen og ul... Såå ja da går liksom dagene.
    Også har jeg begynnt å studere hjemme i tillegg :p

3. Mamela Glad i forumet

Her er jeg i full jobb mens mannen er hjemme med småen, så dagene flyr og tiden på forum begrenser seg veldig. Det kan gå flere dager og uker uten at jeg er innom.
    Vi er inne i en periode med lite søvn, så vi lever i et slagt vacuum der kun det som virkelig brtyr noe blir prioritert[emoji42]

Sent from my iPad using Tapatalk

4. Haffani Elsker forumet Julegavene 2019

Vi er ikke så ivrige her inne, vi heller. Opptatt med den berømte hverdagen...:) Men nå som jeg må sitte og henge på sengekanten til junior i timesvis hver natt mens han lurer på om han skal gidde å sove noe mer, så har jeg jo litt tid plutselig...:D

5. Baby nr. 2 Glad i forumet Snøfnuggene 2018

Jobb, flytting, inn og ut av sykehus med den lille så her går dagene rimelig kjapt. Men men snart svar på hva som feiler gullet(lov og håpe hvertfall). Men hun er nå blid selv om hun ikkje føler seg så bra hele tiden :)

6. Catbar Betatt av forumet

Hva heter den gruppen da?

7. Missy Glad i forumet

Er det?! Lurer på det samme som catbar, hva heter den?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

8. Hei jenter :)
    Husk på forumsreglene, der det står om blandt annet å linke/henvise til andre plattformer som drar trafikken ut av forumet!

Del denne siden