Liteliv

Iselin1405

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Hei! Har kjent veldig lite liv siden i går rundt kl 16.00, men hører hjerte hans veldig godt, sterke fine slag, som jeg hører med doppler, kan jeg slå meg til ro med at alt er bra da? :)

Hvor langt er du og hvor ligger morkaken?

Morkaka ligger der den skal, bak i ryggen og er 23+5
Jeg kunne gå flere dager med lite liv fram til uke 25 ca :) spørs hvor de ligger seg. Så vil nok tro at Alt er bra spesielt siden du hører hjertelyd :) du kan prøve å drikke iskald sterk saft eller kald cola og se om det blir mer liv da :)

Jeg kunne gå flere dager med lite liv fram til uke 25 ca :) spørs hvor de ligger seg. Så vil nok tro at Alt er bra spesielt siden du hører hjertelyd :) du kan prøve å drikke iskald sterk saft eller kald cola og se om det blir mer liv da :)

Da slår jeg meg til ro med at alt er bra :) ble bare veldig uvant å ikke kjenne noe i går kveld når jeg la meg, men ville se det an. Skal lage meg et glass saft nå så blir det sikkert discotek der inne :) :)

Tusen takk for svar :)

Jeg har også hatt dager der jeg nesten ikke kjenner han. Noen bittesmå dult bare. Hos meg kan det være sånn 1-2 dager, og plutselig kjenner jeg han veldig godt igjen. Blir bekymret jeg også, men tenker at enten sparker han bak mot ryggen, eller mot morkaka.

Jeg har også hatt dager der jeg nesten ikke kjenner han. Noen bittesmå dult bare. Hos meg kan det være sånn 1-2 dager, og plutselig kjenner jeg han veldig godt igjen. Blir bekymret jeg også, men tenker at enten sparker han bak mot ryggen, eller mot morkaka.[/QUOTE

Ja, må være litt lureri de driver med :)

Ja, litt slitsomt. Blir at du må kjenne etter hele tiden og blir superhappy om du kjenner et lite dult etter noen timer ;)

Ja, litt slitsomt. Blir at du må kjenne etter hele tiden og blir superhappy om du kjenner et lite dult etter noen timer ;)

Ja, det er sant det! Syntes det har vært både rart og godt å kjenne han! Dette er min første så i starten var jeg veldig skeptisk på om jeg i det hele tatt likte sparkene, men nå er jeg overlykkelig for hvert spark :)

samme her.. får sommerfugler i magen hver gang han sparker <3 og tenker på det hele tiden om han ikke sparker...

Samme her :) kan kjenne han kjempegodt noen dager, også kan det bli litt stille. Da vlir jeg superfokusert på å kjenne spark og går å venter, noe som igjen fører til at tiden går sakte og jeg tror det er enda mindre liv enn det faktisk er :p når jeg får slappet godt nok av å tar meg et glass saft eller et knekkebrød med nugatti kjenner jeg alltid noe, og neste dag eller to dager etter tar det seg opp igjen.. :)

Di har jo relativt ok med plass enda så di snur seg nok å sparker både nad og bak, pluss at de naturligvis har noen rolige dager også.

Jeg har det på samme måte.
Men finner henne på doppleren med fin lyd. Jeg har morkaken foran.
Men kjenner henne god i ny og ne..
I skrivende stund får jeg noen dunk;-)

Spørs hvor langt du er. Har du prøvd saft og BARE kjenne etter spark en time? Det de kommer til å si på føden når du ringer. Er du veldig urolig burde du ringe uansett :-)

Spørs hvor langt du er. Har du prøvd saft og BARE kjenne etter spark en time? Det de kommer til å si på føden når du ringer. Er du veldig urolig burde du ringe uansett :-)

Kjenner han godt nå, drakk saft tidligere i dag :) alt er Ok. Så lenge jeg hører han på doppler føler jeg at det er greit å ikke ha kjent han på kvelden når jeg kjenner han godt nå :) takk for alle svar :)

Da slår jeg meg til ro med at alt er bra :) ble bare veldig uvant å ikke kjenne noe i går kveld når jeg la meg, men ville se det an. Skal lage meg et glass saft nå så blir det sikkert discotek der inne :) :)

Tusen takk for svar :)
Jeg hadde det sånn i helgen. Gikk så langt at jeg ringte legevakten 2315 på kvelden... Fikk beskjed om at alt sikkert var ok, men ar jeg da skulle ringe føden for å snakke med jm. Gikk en tur på toalettet og tilbake i seng. Tenkte jeg skulle vente til midnatt i hvertfall...2 min etter at jeg var tilbake i seng så startet bøllefrøet festen!! :o Lærte meg at ok...er ikke alltid hun vil sparke utover altså og ei heller på de eksakte tidene jeg er vant til :p Jeg er 23+4 ;)

Morkaka ligger der den skal, bak i ryggen og er 23+5
Jeg var hos jm forje onsdag da var jeg i 24 uka, hun spurte om jeg kjente spark og sa at det ikke var noe å bekymre seg over at man ikke kjente bevegelse hver dag før i uke 28 :happy::happy:

Back
Topp