Litegullimagen!

Nala

Elsker forumet
Hei!

Jeg er veldig spent på å høre hvordan det gikk på ultralyd idag! Alt vel?[8|]

Hei, så kjekt at du spør!
Ja det gikk veldig bra =)
Det var helt fantastisk å se det lille hjertet slå. Alt så bra ut og hcg steg jevnt.
Det lille gullet mitt var 6,5 mm langt. Gyn viste meg hvor rompa låg og hodet.. helt utrolig at di klarer å se slikt så tidlig, for meg så det ut som en klomp =) Det var rett å slett et nydelig syn og jeg nøt ul timen så til di grader, hehe =)

Gled dg!

Hvordan går det med deg, formen?

Gratulerer! [:D]

Det var godt å høre at alt er vel.

Det går bra med meg. [:D] Har fremdeles ikke noe særlig symptomer, bortsett fra veldig ømme pupper. Har vært litt kvalm av og til, men det går fort over igjen. Jeg er vel igrunn ganske glad for det... [;)] Ellers har jeg ikke engang bestilt første legetime [8|], jeg bør vel få gjort det snart...

Er formen din stadig bra?

Ja det er kun ømme pupper, begynner kansje få litt sånn "bollemus" leeeer, vet ik hva jeg skal kalle det, men er litt hoven der nere.
Hun jeg var hos på ul er spesialist i gynekologi og kunne fortelle meg at di aller fleste hadde ikke disse stikkningene i underlivet så tidlig og hos enkelte vil di heller ik kunne merke det.
Jeg fortalte at jeg følte meg litt for frisk nesten, men det var jo bare bra, sa hun.
Det viktigste er jo at vi tester positivt!

Når skal du til første legetime?

Ja det var herlig, håper alt går bra denne gang!
Føler det er veldig positivt at det er liv jaffal, at jes har sett hjertet slår!

Hvordan er formen din da?

Jeg har liksom planlagt å ringe for å bestille denne uka...(Har bare ikke kommet på å gjøre det...[:)]) Regner med at legen min går ut i ferie snart, så da blir det vel ikke kontroll før i august antar jeg. Så da blir vel første kontroll i uke 10-12 eller noe sånt... Jeg synes det er helt greit, så lenge gravitesten er positiv og mensen holder seg borte. [;)] Skulle det skje noe uventet før den tid, får jeg heller ta meg en tur på legevakta.

Skjønner godt at du ville ha en bekreftelse etter det du opplevde forrige gang. Nå kan du puste ut og nyte sommeren! [:D]

Back
Topp