Lite tips :)

Heidi:)

Glad i forumet
Flere som bruker Lifeline kostillskudd for gravide? Det inneholder dagsdoser på 4 piller, hvor du da får i deg alt du skal som gravid :) Skulle bare si at det er 30% på disse tablettene frem til 14.juni både på apotek1 og vitus apotek!! Løp og kjøp:D
 
Jeg har kjøpt den pakken, og har begynt å ta den. Men mitt forhold til kosttilskudd er noe så som så, er det egentlig nødvendig? Noen som har tanker om det å ta kosttilskudd? Vet at Folat er anbefalt, og Omega-3 er jo greitt siden vi ikke får i oss nok fisk, men er litt skeptisk jeg :P hehe! Putter uansett i meg alle fire tabelettene hver dag... Kan da vel ikke skade :)
 
Hei =)

Bra tips Heidi!

Jeg var også på apoteket og såg på de..men jeg fann ut noe annet lurt også:

Lifline inneholder 1 tabl. folat, 2 tabl omega 3 og 1 tabl med multivitamin?

Dersom du kjøper alt sammen hver for seg vil det i lengden bli billigere tror jeg! å da kutter man bare ut folaten etter uke 12, så fortsetter man på resten. Er jo 0.2 mg i folat i multivitamin også, så får fortsatt i deg noe.

MEN da må dere huske å kjøpe multivitamin UTEN A og D vitamin dersom det er det i omega3 =)

er kanskje litt billigere enn 200 kr mnd med lifeline i 9 mnd?=)
 
Der sa du noe... hmmm.. ikke tenkt på det..synes det var så greit å kjøpe denne pakken med ferdig lagt opp dagdoser jeg trenger..så slipper jeg tenke mer på det :p hehe.. men veldig godt tips!! ;)
 
Jeg tar bare folat og trankapsler=) mye billigere, og det holder lenge så lenge man ikke har mangel på noe, og har et variert kosthold.
Sist måtte jeg ta magnesium etter hvert pga leggkramper.
 
Jaa, det går jo også an da :)
 
Jeg kjøpte lifeline, for der var det liksom "alt"
Men skal nok til sverige snart, og slikt er jo vesentlig rimligere der...
Pluss at etter uke 12, så trenger jeg jo ikke folat, så da er det kanskje like lett å kjøpe ting separat. Men som startpakke var den jo grei :)
 
Enig med deg der :) Har nå 1 1/2 pakke igjen,så når jeg har "spist opp" dem kan jeg ta seperate tabletter i 2 trimester ;)
 
Back
Topp