Lite tips til dere som vil vite kjønn

Martemor2015

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2021
Maiskolbene 2023 :-)
Sniker fra september. Jeg har slitt veldig med å knytte meg til denne graviditeten etter en del SA og MA og har derfor kjent at det kan hjelpe å vite kjønn. Jeg bestilte derfor en test fra Egendertest.com for å vite kjønn. Testen ble sendt dagen etterpå fra USA, og kom frem til Norge 3 dager etterpå. Veldig enkelt da du stikker deg i fingeren, og drypper det på et ark. Det sendes tilbake til USA som en «dry blood test» så ingen søl med flytende blod i pakken
Jeg sendte det til USA dagen etter dette, og fikk svar i dag !! (Altså etter 5 arbeidsdager)

Jeg valgte bronse pakken til ca 1000kr og den kan tas fra uke 9
Nå begynner graviditeten å føles virkelig :Heartbigred:Heartbigred

Hva slags erfaring har du med slike tester ? :Heartred
Aldri hørt om slikt før. Skjønner godt at du har hatt vansker med å knytte deg og jeg er glad på dine vegne for at graviditeten din føles virkelig.

Jeg googlet en del «dry blood test gender». Sneakpeak tilbyr det også. Viktig at en har helt sterilt område når du gjør det. Syns det gikk veldig fint :)

Last edited:
Spennende ♥️
Jeg skal vite kjønn via NIPT, så får vel svar om 1-2 uker. Men veldig gøy alternativ ♥️♥️

Oi, spennende! Dette har jeg aldri hørt om

Så spennende :):) har hørt om noen som hr fått feil svar på disse, men det er vel det samme som at ingen ting er 100 %.. vet du noe om hvor mye det stemmer? Har ikke lest så mye om akkurat det ennå :) godt å kunne føle mer tilknytning da :Heartred:Heartred

Sikker på at det er helt legit ? o_O Søkte på FB og de hadde knappe 14 følgere og ingen tilbakemeldinger .. hadde jeg blitt skeptisk :stop:

Sikker på at det er helt legit ? o_O Søkte på FB og de hadde knappe 14 følgere og ingen tilbakemeldinger .. hadde jeg blitt skeptisk :stop:
Det er legit, men har byttet navn nylig :) må jo begynne et sted.
Noen får feil svar da det ikke gjøres i sterilt nok område.

Spennende ♥️
Jeg skal vite kjønn via NIPT, så får vel svar om 1-2 uker. Men veldig gøy alternativ ♥️♥️

Kan man velge ved NIPT og ikke vite? jeg skal ta NIPT på fredag. Aldri vært med på deg før har ikke vist kjønn før og dette var jo såå gøy å ikke vite! Men nå skal vi både på organr.ul og tul på riksen såå den spenningen vil j tro ryker nå

Kan man velge ved NIPT og ikke vite? jeg skal ta NIPT på fredag. Aldri vært med på deg før har ikke vist kjønn før og dette var jo såå gøy å ikke vite! Men nå skal vi både på organr.ul og tul på riksen såå den spenningen vil j tro ryker nå

Ja :)
Har du NIPT via det offentlige i Norge tror jeg ikke du får vite kjønn selv om du spør.... :)
Jeg tok via klinikk i Danmark, der skulle jeg krysse av om jeg ville vite kjønn eller ikke, med skjemaet jeg sendte. :)

Back
Topp