Lite tegn, bør jeg være bekymret ?

Charle

Andre møte med forumet
Hei dere.
Føler jeg har så lite tegn for tida.. Er i dag 9+5. Har ikke hatt noen blødninger, men føler jeg har få symptom. Det er første gang jeg er blitt gravid, etter tre år med prøving. Så naturlig nok bekymrer jeg meg for at noe skal være galt.
Jeg har vært litt kvalm innimellom, kastet opp et par ganger. Ellers kjenner jeg meg litt oppblåst til tider og av og til litt murringer. Men dette er jo ikke hver dag jeg merker.
Er her flere som føler de har mistet symptomene sine ? Eller kanskje noen som har erfaringer med samme "problem"
Hilsen bekymret førstegangsgravid

Jeg hadde ingen symptomer og kjente ikke at jeg var gravid før jeg kjente sparkene ;) Men veldig normalt å være bekymret, spesielt første gangen :)

Jeg hadde ingen symptomer og kjente ikke at jeg var gravid før jeg kjente sparkene ;) Men veldig normalt å være bekymret, spesielt første gangen :)

Så bra at det ikke bare er meg som kjenner lite ;) håper nesten på litt symptomene så jeg kanskje får slappe av litt :P har UL 14.okt, men det er jo sååå lenge til :( tusen takk for svar :)

Det er ikke uvanlig og ha en litt "lettere" periode rundt 8-9-10 uker. Enten så kommer de tilbake, og gjerne da litt kraftigere eller så er du "ferdig" med symptomer. Begge scenarier er like vanlig! Prøv og nyt det :)

Mange som lager lignende tråder. Jeg er førstegangs, og symptomene kommer og går. Og da skjer det samme med frykten... Ringte til ei venninne og hun sa at det skjedde med begge hennes svangerskap og de var helt problemfrie.

Formen kommer og går med dagsformen. Stress, lite søvn og veskebalanse gir gjerne kvalme svimmelhet og hodepine.

Er så enig så enig med deg TS. Man blir jo bekymret for at man ikke "kjenner" noe særlig, i stede for å "nyte" at man har det problemfritt til nå....

Jeg har nesten ingen symptomer akkurat nå. Synes bare det er herlig. Nyter det, for det var et herk. ;-)

Tusen takk for svar alle sammen <3 det roer litt ;) skal prøve å nyte studen fremover og glede meg til ul :) jeg regner jo med at dersom jeg hadde hatt en spontanabort så hadde jeg merket det på et eller annet vis :)
Det er så kjekt med gode, støttende ord fra dere :D <3

samme som meg .kun litt uggen og lite matlyst nå.fikk se nurket i går og alt var fint 8+2 i dag.mer symptomer i uke 3-6

Back
Topp