Lite symptomer

Sniker fra desember.

Er 13+5 i dag og kjenner meg absolutt ikke gravid. Vært slik hele veien denne gangen. Ingenting! Veldig rart :laughing002 men nyter det! Har sett levende og frisk baby på otul + begynt å kjenne på bevegelser❤️
 
Kjenner også lite symptomer, men tror mye er fordi jeg husker liksom de verste dagene fra forrige svangerskap. Sist jeg var gravid var jeg jo 9 måneder på vei og hadde bekkenløsning og klarte nesten ikke å gå og halsbrann og alt mulig. Så føler meg så forbaska frisk :hilarious: prøver å nyte det så lenge det varer. ;)
 
Lite symptomer, bittelitt murring, bittelitt ømme bryst, bittelitt brun utflod:arghh:… på tredje dagen….. spørs om dette går veien, 6+2 i dag….
Håper det er helt uskyldig! :Heartred
 
Sniker fra desember.

Er 13+5 i dag og kjenner meg absolutt ikke gravid. Vært slik hele veien denne gangen. Ingenting! Veldig rart :laughing002 men nyter det! Har sett levende og frisk baby på otul + begynt å kjenne på bevegelser❤️
Ååå bevegelse :love7 Beste følelsen:Heartred
 
Lite symptomer, bittelitt murring, bittelitt ømme bryst, bittelitt brun utflod:arghh:… på tredje dagen….. spørs om dette går veien, 6+2 i dag….
Det er vel ikke helt uvanlig med litt blødning rundt uke 6-7 hvis jeg husker rett.
Håper dette er uskyldig. Vet hvor ille sånn uvisshet som dette går utover psyken og kroppen:Heartred
 
Nei jeg leser også det at det ikke er så uvanlig. Har aldri hatt det selv, så sitter med hjerte i halsen :nailbiting:
Skjønner deg så godt:Heartred
Selv om det egentlig er relativt vanlig så tenker man jo at blod og graviditet ikke går ihop.
Håper dette gir seg fort og at du finner roen igjen:Heartred
 
Er det flere som har få symptomer? Eller at det har vært veldig ulikt fra svangerskap til svangerskap dersom dere har flere barn?

Jeg kan ikke hjelpe for at jeg hele tiden sammenligner, og at jeg bør tenke at ingen blødning er et godt tegn. Har murringer i livmor innimellom, tyngdefølelse i buken/livmor, nattesvette, litt svimmel, stikkinger i puppene innimellom. Men alt dette må jeg liksom kjenne etter for å føle.

Nå er livet ganske hektisk som mamma til 10 mnds baby, mot første der jeg hele tiden gikk og tydet alle tegn. Men jeg var uggen innimellom fra uke 6, husker jeg. Er 6+2 i dag, og er innmari trøtt, men ikke særlig kvalm. Jeg tror jeg ligger ca 4 dager etter beregningen ut fra el, så kanskje det tar seg opp. Er bare så redd for at det er mørkt og stille der inne, og at det skal bli en ny MA.

Håper på noen gode erfaringer fra dere som kan holde liv i håpet mitt.
Jeg hadde nesten ingen symptomer i mitt første svangerskap, jeg fikk isjias og bekkensmerter litt uti svangerskapet, men var ikke kvalm en eneste dag :) Var noe trøtt på jobb, men jobber nattskift så kanskje ikke så rart :)
 
Jeg hadde nesten ingen symptomer i mitt første svangerskap, jeg fikk isjias og bekkensmerter litt uti svangerskapet, men var ikke kvalm en eneste dag :) Var noe trøtt på jobb, men jobber nattskift så kanskje ikke så rart :)
Jeg har forresten mye mer symptomer denne gangen, bl.a kvalme som jeg ikke hadde i det hele tatt første gang. Så det varierer nok en del
 
Lite symptomer her og føler jeg, driver også å sammenligner med andre svangerskap.. Bare kommet til 5+2 og da så dt kan og ha noe med saken og gjøre :dontknow meste jeg har hatt er litt stikking/murring, ømme bryst/sårenipler og noe ulmende kvalme som kommer alt sammen kommer og går:) Har fått 3+ på test så det stiger jo og prøver å roe meg med det :) håper å få en tul i uke 24!
 
Har også lite symptom, og hatt det i 2-3 uker. Er 9+1 i dag. Kun litt såre nippler og trøtt. Skulle trodd jeg ikke var gravid, veldig redd for ma:grumpy: 23 dager til ul.. eldste jenta på 7 lurte på hvorfor jeg ikke blør mer da (mens):hilarious: alt de får med seg
Der sa du noe . Min snart 8 åring kan komme til å stille meg det samme spørsmålet snart :hilarious:
 
Back
Topp