Lite symptomer

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Augustlykke 2022 ❤️
Er det flere som har få symptomer? Eller at det har vært veldig ulikt fra svangerskap til svangerskap dersom dere har flere barn?

Jeg kan ikke hjelpe for at jeg hele tiden sammenligner, og at jeg bør tenke at ingen blødning er et godt tegn. Har murringer i livmor innimellom, tyngdefølelse i buken/livmor, nattesvette, litt svimmel, stikkinger i puppene innimellom. Men alt dette må jeg liksom kjenne etter for å føle.

Nå er livet ganske hektisk som mamma til 10 mnds baby, mot første der jeg hele tiden gikk og tydet alle tegn. Men jeg var uggen innimellom fra uke 6, husker jeg. Er 6+2 i dag, og er innmari trøtt, men ikke særlig kvalm. Jeg tror jeg ligger ca 4 dager etter beregningen ut fra el, så kanskje det tar seg opp. Er bare så redd for at det er mørkt og stille der inne, og at det skal bli en ny MA.

Håper på noen gode erfaringer fra dere som kan holde liv i håpet mitt.
 
Tok forresten en ny test i går som viste 3+ haha jeg bare må sjekke at det i alle fall ikke synker ... Har ikke ultralyd for om drøye 2 uker. En hel evighet til!
 
Jeg har heller nesten ingen symptomer. Bare litt uvel av og til, og litt mer grinete enn vanlig. Jeg er 6+4 i følge babyverden men tror jeg er litt kortere egentlig ifht el.
Men mine hcg målinger denne uka var fine.
Tror det er mest vanlig at kvalmen begynner rundt uke 7.
så hvis ikke kvalmen kommer neste uke blir jeg sikkert enda mer bekymra :hilarious:
 
Jeg har også svært lite symptomer, glemmer at jeg er gravid :p blir selvfølgelig veldig bekymret, men var på TUL forrige uke og da var alt fint! Så nå prøver jeg heller å tenke at jeg er veldig heldig som ikke har så mange symptomer og at jeg kan trene, jobbe og være sosial som jeg selv vil :Heartred
 
Jeg har også svært lite symptomer, glemmer at jeg er gravid :p blir selvfølgelig veldig bekymret, men var på TUL forrige uke og da var alt fint! Så nå prøver jeg heller å tenke at jeg er veldig heldig som ikke har så mange symptomer og at jeg kan trene, jobbe og være sosial som jeg selv vil :Heartred
Hvor langt er du? Jeg er 6+1, venter på svar om henvisning til TUL :Heartbigred
 
Jeg har akkurat samme bekymringer som deg. Noen dager er nesten helt uten symptomer, ikke kvalm, ingen mat aversjoner, ingen murringer, ikke svimmel, ganske grei i formen egentlig... ganske skummelt.

Og så lurer jeg på om man kan bli litt vandt til å føle seg uggen sånn at når man er mindre uggen så tolker man det som at man ikke er uggen i det hele tatt. Hvis dette gav meningo_O
 
Når jeg var på TUL var jeg 7+3, i dag er jeg 8+0 :) Så var privat, usikker på om fastlegen min kommer til å henvise meg til TUL i uke 12/13…
Så spennende :happy: Må ikke fastlegen henvise deg da i uke 12-13? Hva kostet den private? Kjenner at hvis jeg får avslag så vil jeg også bestille privat.
 
Jeg begynner å bli kvalm nå, men hittill har jeg kun vært trøtt og fått noen aversjoner mot noen matvarer. Sist var jeg innlagt på dette tidspunktet fordi jeg ikke fikk i meg noe væske eller næring. Så ja, det kan absolutt variere veldig fra svangerskap til svangerskap!
 
Lite symptomer nå om dagen, mest bare murring/vondt i magen.
Var svimmel ei ukes tid, men gikk over.

Jeg har hatt det ganske likt hver gang, er tredje gang jeg gjør dette, hvor kvalme og sånt lommer rundt 7+, varte lengre og var heftigere med nr2. Men tror noe av grunnen var at jeg ikke fikk hvile når jeg trengte på grunn av 2åringen som sprang rundt :D

Så jeg tror symptomene mine kommer, og prøver å nyte ar formen ikke er dårlig (enda).
 
Jeg har heller nesten ingen symptomer. Bare litt uvel av og til, og litt mer grinete enn vanlig. Jeg er 6+4 i følge babyverden men tror jeg er litt kortere egentlig ifht el.
Men mine hcg målinger denne uka var fine.
Tror det er mest vanlig at kvalmen begynner rundt uke 7.
så hvis ikke kvalmen kommer neste uke blir jeg sikkert enda mer bekymra :hilarious:
Så vi er i ganske lik situasjon. Har litt kvalme som kommer og går når jeg tenker etter, men har egentlig tenkt det er pga sult, men så ble jeg uvel nå etter å ha spist :p Må jo egentlig bare nyte det om man vet kvalmen kommer. Eller at det er ulikt fra gang til gang. Lurer på om det er hold i at veldig kvalme betyr jente?
 
Så spennende :happy: Må ikke fastlegen henvise deg da i uke 12-13? Hva kostet den private? Kjenner at hvis jeg får avslag så vil jeg også bestille privat.
Ja, var noen her inne som sa det.. men når jeg var hos henne sist for 1-2 uker siden sa ho at neste legetime(uke 12) henviser ho meg til OUL. Så har tenkt å ringe henne for å høre, men ho er den type legen som MÅ ha oppmøte legetime for å få henvisning, og har nesten aldri noe ledig :p

Sist betalte vi 2000kr, men har funnet et billigere sted når jeg eventuelt skal i uke 12/13(1500kr).

Men håper du får henvisning! Du hadde spurt legen allerede og venter på svar?
 
Har også lite symptom, og hatt det i 2-3 uker. Er 9+1 i dag. Kun litt såre nippler og trøtt. Skulle trodd jeg ikke var gravid, veldig redd for ma:grumpy: 23 dager til ul.. eldste jenta på 7 lurte på hvorfor jeg ikke blør mer da (mens):hilarious: alt de får med seg
 
Har også lite symptom, og hatt det i 2-3 uker. Er 9+1 i dag. Kun litt såre nippler og trøtt. Skulle trodd jeg ikke var gravid, veldig redd for ma:grumpy: 23 dager til ul.. eldste jenta på 7 lurte på hvorfor jeg ikke blør mer da (mens):hilarious: alt de får med seg
hehe du har ikke sagt noe ennå? Du vil kanskje vente til etter ul? Jeg har tul 14.juni, synes det også er en evighet til. Vil jo bare vite hvordan det står til der inne ...
 
Litt mer symptomer nå utover dagen, kjenner en del murringer. Men godt å høre at det varierer for andre også. Og at man ikke nødvendigvis trenger å ligge over doskåla for at det skal bli et vellykket svangerskap. Jeg kastet aldri opp med datter. var bare uggen innimellom.
 
Så vi er i ganske lik situasjon. Har litt kvalme som kommer og går når jeg tenker etter, men har egentlig tenkt det er pga sult, men så ble jeg uvel nå etter å ha spist :p Må jo egentlig bare nyte det om man vet kvalmen kommer. Eller at det er ulikt fra gang til gang. Lurer på om det er hold i at veldig kvalme betyr jente?
Jeg hadde HG og fikk gutt :hilarious:
 
Ja, var noen her inne som sa det.. men når jeg var hos henne sist for 1-2 uker siden sa ho at neste legetime(uke 12) henviser ho meg til OUL. Så har tenkt å ringe henne for å høre, men ho er den type legen som MÅ ha oppmøte legetime for å få henvisning, og har nesten aldri noe ledig :p

Sist betalte vi 2000kr, men har funnet et billigere sted når jeg eventuelt skal i uke 12/13(1500kr).

Men håper du får henvisning! Du hadde spurt legen allerede og venter på svar?
Ja legen har sendt henvisning, så håper å få svar i løpet av uka :)
 
Krysser fingrene!
Jeg blir jo stresset daglig over lite symptomer, så koko meg vil gjerne ha ukentlig ultralyd o_O men takk og lov at jeg har en litt mer rasjonell samboer som roer meg ned.. haha
Haha jeg er veldig lik, det er helt håpløst :nailbiting:
 
Back
Topp