Lite symptomer

Betty1234

Forelsket i forumet
Jeg er i dag 5+3, og har nesten ikke symptomer.
Eneste jeg merker er:

-ømme bryster
-brekninger, men ingen kvalme med oppkast
-trøtt

Flere som har lite symptomer?
:oops:
 
Jeg ligger litt bak deg men har heller nesten ingen symptomer. Jeg mener å huske det var det samme da jeg var gravid med datteren min for to år siden... helt til uke 12
 
Jeg ligger litt bak deg men har heller nesten ingen symptomer. Jeg mener å huske det var det samme da jeg var gravid med datteren min for to år siden... helt til uke 12


Magefølelsen min sier at jeg venter jente, så nysgjerrig som jeg er så måtte jeg sjekke kinesisk fødselskart og der står det også jente :dummy1:

Husker selv når jeg var gravid med datteren min at da var jeg nesten ikke dårlig, men med guttungen derimot var det helt forferdelig:depressed:

Får egentlig håpe at jeg ikke merker så mye mer enn dette, da blir det en veldig grei graviditet:):hilarious:
 
5+6, og heller ikke voldsomt med symptomer. Litt kvalme de siste dagene da
 
Jeg leter etter symptomer hele tiden, men foreløpig er det kun trøtthet på kvelden jeg merker :singing: 4+4 i dag. Synes jeg var kvalm veldig tidlig med nr 1 (gutt). Kinesisk fødelskart sier jente, så blir spennende å se!
 
Jeg leter etter symptomer hele tiden, men foreløpig er det kun trøtthet på kvelden jeg merker :singing: 4+4 i dag. Synes jeg var kvalm veldig tidlig med nr 1 (gutt). Kinesisk fødelskart sier jente, så blir spennende å se!

Kanskje graviditetene er lettere med jente enn med gutt:oops: Blir spennende å se når vi kan reise på ultralyd i uke 18 for å se kjønn, kan se ut som det blir noen jenter om dette stemmer:hilarious:
 
Jeg er i dag 5+3, og har nesten ikke symptomer.
Eneste jeg merker er:

-ømme bryster
-brekninger, men ingen kvalme med oppkast
-trøtt

Flere som har lite symptomer?
:oops:


Samme her. Jeg er 5 uker idag, og jeg kjenner ømme bryster og trøtt. Ikke kvalm, men veldig mye luft i magen og innimellom lette murringer nederst :)
 
Jeg merker ikke jeg er gravid foruten jeg håper pga mensen uteblir. Og slik har det vært hver gang så ikke unormalt
 
Litt «mensensmerter» men ellers ikke noe. Veldig trøtt men det er fordi vi har en 1 1/2 åring som sover dårlig :D
 
Back
Topp