Lite symptomer

HåpefullTrønder

Glad i forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Vi hadde en tråd på dette tidligere, men dere som hadde lite - er det fortsatt slik? Jeg har og har ikke hatt noe annet enn litt ømme bryster. Noen som ikke har vært kvalm som plutselig har fått kvalme den siste tiden?
Jeg er 7+3 nå og lurer så på om «jeg slapp» eller om jeg fortsatt kan få den store kvalmen. Rart å føle seg akkurat som før når man gjerne «vil» at kroppen skal føles annerledes :joyful:

Lite symptomer her også, kun super ømme bryster og litt små kvalm til tider viss jeg ikke tar ting i sakte tempo.
7 uker.:)

7+1 og fortsatt lite symptomer!
Større bryster, litt ømme. Ellers raskt andpusten og fortere sulten enn før.

Så og si ingen symptomer, bortsett fra litt kvalme av og til. Ingen tegn til ømme bryster. Hadde ikke det forrige svangerskap heller. Bare å nyte :)

Kvalm når jeg er sulten (og var hangry fra før, stakkars mann) og ømme bryster. Ellers lite!

Varierer litt her, men generelt lite symptomer. Litt ømme bryter, men ikke nok til at det er plagsomt. Sjeldne kvalmebølger, men Ingen oppkast. Sykt trøtt da, sover før 22 og våkner ikke av at samboer kommer å legger seg :p Er helt i koma

Har ømme brystet, hard mage, trøtt og blir fortere andpusten. Ellers fint lite. Vet man skal sette pris på fin form, men kunne nesten ønske det var mer:rolleyes:

Jeg har ikke ømme bryster og kvalmen kommer i bølger. Ikke oppkast ennå. Sist begynte jeg å være dårlig ca uke 7 så blir spennende å se nå! Alt kan skje (eller ikke ;) ) Jeg hadde feks mye mer kvalme på kveld enn morgen sist. Det verste nå for meg er at magen blir sliten og stram

Vi hadde en tråd på dette tidligere, men dere som hadde lite - er det fortsatt slik? Jeg har og har ikke hatt noe annet enn litt ømme bryster. Noen som ikke har vært kvalm som plutselig har fått kvalme den siste tiden?
Jeg er 7+3 nå og lurer så på om «jeg slapp» eller om jeg fortsatt kan få den store kvalmen. Rart å føle seg akkurat som før når man gjerne «vil» at kroppen skal føles annerledes :joyful:

Vil bare si at du kommer til å angre på å ønske deg kvalme om du får det :p første gang var jeg sååå lei meg for at jeg ikke var kvalm, men den kom tidsnok og varte til ungen var ute :p

Denne gangen merker jeg svært lite, og det er bare helt magisk! Man er ikke noe mindre gravid fordi man ikke merker noe så tidlig :)

Kvalmen kommer i bølgedaler, har vært slik denne uken, blir sykt trøtt iløpet av dagen:sour: vooonde brystvorter faktisk og puppene har vokst litt, kjenner det også litt i ryggen ikveld etter en del trasking på kjøpesenter tidligere idag:shifty: håper ikke bekkenløsning melder seg på så tidligt! Kjøpte meg postafen(?) idag for å prøve når jeg syntes det blir for ille :rolleyes:

Har bittelitt murringer innimellom, kvalme i litt bølger - mest når jeg blir sulten, og litt trøtt.

Det mest fremtredende er puppene, de kjempeømme og føler de har vokst også.

Nyt det, jeg hadde skikkelig kvalme langt utti svangerskapet sist. Nå har jeg også kvalme, men har bare kastet opp litt, fått afipran av legen og håper jeg slipper unna. Men blir jo urolig når det ikke er like sterke symptomer som sist.

Jeg er 7+1, og startet vel den forrige tråden. Jeg har blitt litt kvalm, men har ikke kastet opp. Brekker meg til stadighet av lukter og konsistenser. :pale Mest når jeg er sulten. Ellers ingen symptomer annet enn at jeg er trøøøøøtt

Back
Topp