Lite symptomer

mrs.g

Glad i forumet
Er det andre som har lite symptomer? Jeg er bare 4+6, men det uroer meg at jeg har så lite symptomer. Ømme pupper er egentlig den eneste fysiske symptomet. Problemer med å sove om natta, rare drømmer og kortere lunte kan jo liksågodt være fordi jeg stresser/tenker mye.

Når kan jeg forvente å få symptomer? Går jo inn i uke 5 i morgen. Kanskje det starter litt mer til uka?

Tror jeg er 5+2 i dag (kanskje mer), og har i grunnen ikke hatt mange symptomer før de siste tre-fire dagene. Før det hadde jeg litt ømme bryst og vondt i magen, nå er jeg kvalm/uggen, har hodepine, er rar i magen og brystene har blitt mer ømme.

jeg har også "bare" ømme pupper som jeg kan si at er det som "minner meg på" at jeg er gravid sånn sett...

Er det andre som har lite symptomer? Jeg er bare 4+6, men det uroer meg at jeg har så lite symptomer. Ømme pupper er egentlig den eneste fysiske symptomet. Problemer med å sove om natta, rare drømmer og kortere lunte kan jo liksågodt være fordi jeg stresser/tenker mye.

Når kan jeg forvente å få symptomer? Går jo inn i uke 5 i morgen. Kanskje det starter litt mer til uka?

Jeg har det på samme måte som deg (og er like langt på vei :) Synes det er litt stressende å ikke kjenne noe. Men det kommer vel snart :-p

Jeg føler jeg har veldig lite symptomer i forhold til hvor langt jeg er på vei! Jm beregnet at jeg har termin 29 januar og dermed 7+1 i dag, men jeg er ganske sikker på at det er feil. Uansett, jeg er ikke kvalm i motsetning til mine to forrige svangerskap! Hadde hyperemis, å det er veeldig rart for meg å ikke være kvalm nå! Skal ikke klage altså, men hadde det ikke vært for at tr aldri dukka opp hadde jeg sikkert ikke hatt spesiell mistanke om graviditet :-P

Back
Topp