Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skulle ønske jeg kunne tenke som deg der alltså.Er 10+3 og merker også lite (ingenting?) til graviditeten.
Vi får prise oss lykkelige, tenker jeg!
Legen min presiserte at alt er normalt og vi er heldige som slipper svangerskapsplagene![]()
Kanskje du skal spandere på deg en tidlig ultralyd? Er veldig fint å vite at det faktisk er noen inni der.Er 10+3 og merker også lite (ingenting?) til graviditeten.
Vi får prise oss lykkelige, tenker jeg!
Legen min presiserte at alt er normalt og vi er heldige som slipper svangerskapsplagene![]()
Kanskje du skal spandere på deg en tidlig ultralyd? Er veldig fint å vite at det faktisk er noen inni der.
Så flott! Jeg ser at jeg har quotet feil i forrige innlegg. Var jo egentlig chaanti jeg skulle svare, haha. Jaja!Bestilte privat til 12+2, men det føles lenge til.
Var heldig og fikk henvisning fra fastlegen da jeg var på første kontroll i går. Ringte rundt i dag og fant et sted ikke så langt unna jobb som hadde til etter lunsj i morgenSå da sniker jeg meg ut en times tid og får forhåpentligvis den bekreftelsen jeg trenger. Blir veeeeldig spennende!
Satser på at fredag 13. blir super![]()
Har tenkt tanken på det. Skal først ta kontakt med jordmor og si åssen jeg føler og sånn for å se om hu hennviser meg til tidlig ultralyd da jeg som sagt har hatt sa tidligere. Men får ikke tak i jordmor før på mandag.![]()
Så flott! Jeg ser at jeg har quotet feil i forrige innlegg. Var jo egentlig chaanti jeg skulle svare, haha. Jaja!
Veldig bra du har fått deg en time iallfall!
Jaggu!Vi svarte deg begge to, vi![]()