Lite symptomer

Chaantii

Blir kjent med forumet
Vet ikke om jeg skal være glad over at jeg har ytterst få symptomer. Eneste symptomene jeg har er litt ømme pupper. Og at jeg har mye luft i magen på kvelden. Men i og med at jeg har så lite symptomer så føler jeg meg ikke gravid. Er i uke 10 (9+1).

Det er jo såklart flest som har mange symptomer, men det er like normalt å ha få. Det er flere her inne som knapt merker noe til graviditeten. Prøv å finne roen, så du kan nyte det :)
Jeg snakker litt med magen min innimellom, det er litt sånn bevisstgjørende i forhold til at det bor et lite menneske inni der.

Er 10+3 og merker også lite (ingenting?) til graviditeten.

Vi får prise oss lykkelige, tenker jeg!

Legen min presiserte at alt er normalt og vi er heldige som slipper svangerskapsplagene ;)

Jeg tørr ikke å snakke med magen min å glede meg for mye. Jeg gjorde det sist og da fikk jeg en sa i uke 10+3. Så jeg klare ikke og glede meg enda :( Det er derfor jeg synes det er så fælt å ha få symptomer også. :(

Er 10+3 og merker også lite (ingenting?) til graviditeten.

Vi får prise oss lykkelige, tenker jeg!

Legen min presiserte at alt er normalt og vi er heldige som slipper svangerskapsplagene ;)
Kanskje du skal spandere på deg en tidlig ultralyd? Er veldig fint å vite at det faktisk er noen inni der.

Har tenkt tanken på det. Skal først ta kontakt med jordmor og si åssen jeg føler og sånn for å se om hu hennviser meg til tidlig ultralyd da jeg som sagt har hatt sa tidligere. Men får ikke tak i jordmor før på mandag. :(

Kanskje du skal spandere på deg en tidlig ultralyd? Er veldig fint å vite at det faktisk er noen inni der.

Bestilte privat til 12+2, men det føles lenge til.

Var heldig og fikk henvisning fra fastlegen da jeg var på første kontroll i går. Ringte rundt i dag og fant et sted ikke så langt unna jobb som hadde til etter lunsj i morgen:) Så da sniker jeg meg ut en times tid og får forhåpentligvis den bekreftelsen jeg trenger. Blir veeeeldig spennende!

Satser på at fredag 13. blir super:)

Bestilte privat til 12+2, men det føles lenge til.

Var heldig og fikk henvisning fra fastlegen da jeg var på første kontroll i går. Ringte rundt i dag og fant et sted ikke så langt unna jobb som hadde til etter lunsj i morgen:) Så da sniker jeg meg ut en times tid og får forhåpentligvis den bekreftelsen jeg trenger. Blir veeeeldig spennende!

Satser på at fredag 13. blir super:)
Så flott! Jeg ser at jeg har quotet feil i forrige innlegg. Var jo egentlig chaanti jeg skulle svare, haha. Jaja!
Veldig bra du har fått deg en time iallfall!

Jeg har ikke hatt noen symptomer, men er definitivt gravid :) Er 12 uker. Eneste jeg har merket er større bryster og uteblitt menstrasjon! Har til tider vært litt trøtt, merket i 2 mnd at doble vakter ikke var noe for meg lengre:happy:

Har tenkt tanken på det. Skal først ta kontakt med jordmor og si åssen jeg føler og sånn for å se om hu hennviser meg til tidlig ultralyd da jeg som sagt har hatt sa tidligere. Men får ikke tak i jordmor før på mandag. :(

Lurt å ta opp med jordmor. Jeg fikk henvisning fra fastlegen. Ba egentlig ikke om det, sa bare jeg syntes det var litt skummelt ikke å føle noe til graviditeten etter så mange uker, men hun var så rask med å foreslå det. Hadde sikkert slått meg til ro med å få høre hjertelyd.

Deilig å bli henvist, betaler visst under 100kr. Er veldig spent på morgendagen og glad for at jeg får gjort det før helgen. Uansett godt eller dårlig nytt vil jeg vite det så fort som mulig.

Håper du får trygghetsfølelsen vi alle ønsker oss. Den føles jo spesielt viktig for oss som ikke merker så mye til graviditeten. Tenker alt blir bedre når det kommer en liten mage og vi begynner å kjenne spark og bevegelser :)

Så flott! Jeg ser at jeg har quotet feil i forrige innlegg. Var jo egentlig chaanti jeg skulle svare, haha. Jaja!
Veldig bra du har fått deg en time iallfall!

Vi svarte deg begge to, vi :)

Det er nok ikke noe å bekymre seg over :) begge gangene mine har jeg hatt litt symptomer i starten de første ukene, og fra 9-10 uker har det roet seg veldig. Men prøv å få en ul eller få lytte etter hjertelyden, så klarer du kanskje å tro mer på det og glede deg :) Legen min fant hjertelyd i uke 8 sist, så det er fullt mulig :)

Back
Topp