Lite symptomer!

Venterenliten..

Andre møte med forumet
Hei! Jeg er etter mine beregninger 11 uker på vei. Tok en del graviditetester tidlig i svangerskapet, og det var ingen tvil. Gravid :) Har opplevd 2 tidlige SA før, og nå har jeg kommet helt til uke 11 uten smerter, eller blødninger! Jippi!

Min bekymring er nå derimot manglende symptomer! Jeg har vært umåtelig trøtt, og SULTEN. Og bittelitt ømme pupper. Husker jeg var litt småuggen et par kvelder i uke 6-8. Ellers så og si ingen(!) symptomer...

Er dette normalt? Hører jo så mye om den beryktede kvalmen. Hodepinen. De voonde brystene. Kan det ha gått galt?

Noen andre som har hatt/har det slik?

Du skal være glad du ikke har den kvalmen, for den er ikke noe å trakte etter :)
Det er helt normalt å ikke ha symptomer. To av mine venninner hadde ikke det, annet enn tretthet og litt ømme bryster.
Ikke bekymre deg, du er heldig som slipper unna det verste. Men, du kan jo bestille en ul hvis du bekymrer deg så veldig :)

Last edited:
Er straks 12 fullgåtte uker, og må vel også kunne si at jeg har lite symptomer. Vært ulidelig trøtt, og hatt ømme pupper. Noe ligamentsmerter i livmora. Vært uggen noen dager pga lukter jeg reagerer på, men ikke kasta opp eller vært skikkelig kvalm. Så sprell levende krabat på UL i 10+2 :)

Hei! Jeg er etter mine beregninger 11 uker på vei. Tok en del graviditetester tidlig i svangerskapet, og det var ingen tvil. Gravid :) Har opplevd 2 tidlige SA før, og nå har jeg kommet helt til uke 11 uten smerter, eller blødninger! Jippi!

Min bekymring er nå derimot manglende symptomer! Jeg har vært umåtelig trøtt, og SULTEN. Og bittelitt ømme pupper. Husker jeg var litt småuggen et par kvelder i uke 6-8. Ellers så og si ingen(!) symptomer...

Er dette normalt? Hører jo så mye om den beryktede kvalmen. Hodepinen. De voonde brystene. Kan det ha gått galt?

Tror dette er helt normalt. Så lenge du ikke har hatt blødninger trenger du sikkert ikke å bekymre deg... Jeg var bekymret selv fordi magen min ikke har vokst noe særlig, men jeg har vært kvalm og veldig slapp til tider... UL viste derimot en sprell levende baby. Noen har mange symptomer, andre ikke... Tenk, det finnes jo noen som ikke har oppdaget at de har vært gravide før langt uti svangerskapet, noen ikke før fødselen satt igang...

Jeg er 10+5 i dag, og har vært dårlig i 5-6 uker allerede. Pris deg lykkelig over få symptomer. ;)

Jeg har hatt det slik er 14+2 idag ❤ nå har hodepinen meldt seg.. Men hadde d ikke vært for at mensen har uteblitt så hadde jeg ikke trudd jeg var gravid..

Jeg har det som deg, lite symptomer.. Litt vonde pupper i starten, kun kvalm den uka jeg fant det ut(5.uka), og ellers bare trøtt og oksehunger ;) kjenner det litt i livmora, akkurat som om det strekker hvis jeg feks reiser meg brått og når jeg nyser. Har kun tatt en test jeg altså, så får håpe den stemte :hilarious:

Hadde lite eller ingen symptomer den første graviditeten min..

Jeg er også i uke 11 (i morgen), og har heller ikke hatt noen symptomer annet en denne trøttheten, sulten og litt ømme pupper. Jeg har vært på flere ultralyder og alt er fint:) Var senest på fredag og så en spretten liten tass:) Har hatt litt hodepine i noen dager nå, men det har gått over. Tror det kommer av stiv nakke. Også er det ryggen, men den har jeg hatt problemer med før også, så tror den bare har blitt forsterket nå :)

har aldri hatt noen form for kvalme eller noe slikt lignende tidligere så ikke alle får alle symptomer på dette, så det er sikkert ikke noe å bekymre sæ over.,:)

Symptomer kan virkelig plutselig komme! Hadde egentlig få symptomer i starten jeg også, litt kvalm kanskje mellom uke 8-9. Så helt fin etter det. Plutselig på uke 14+0 kom DEN kvalmen- som varer 24/7, samt halsbrann og smerte etter jeg har spist. I tillegg hodepine..... Så vær glad så lenge du ikke plages :) Og er du usikker ta en tur til jordmor, hør hjertelyd eller til UL.

Hadde INGEN symptomer med nr 1, har likevel en finfin 3åring :D <3

Back
Topp