Lite symptomer..

MammaApril16<3

Forelsket i forumet
Aprillykke 2016
Hei! Har lest mange steder at det er like vanlig med få graviditetssymptomer som med mange. Jeg er en av de som har få symptomer, bortsett fra konstant tett nese... Jeg føler ofte at ingenting er annerledes med kroppen nå ifht. hvordan den var før jeg ble gravid. Nesten som man lurer på om det er en baby inni der! :-P Er det flere som opplever det sånn?! :-)

Hei! Har lest mange steder at det er like vanlig med få graviditetssymptomer som med mange. Jeg er en av de som har få symptomer, bortsett fra konstant tett nese... Jeg føler ofte at ingenting er annerledes med kroppen nå ifht. hvordan den var før jeg ble gravid. Nesten som man lurer på om det er en baby inni der! :-P Er det flere som opplever det sånn?! :-)

Sniker fra oktober. Hadde det ikke sånn selv men har venninner som var bekymra av samme grunn som deg. De gikk gjennom veldig behagelige svangerskap uten plager og fikk søte barn :) det er jo en grunn til at man hører historier om kvinner som kommer halvveis i svangerskapet før de skjønner at de er gravide.

Jeg har det på ingen måte sånn, jeg kjenner at jeg er gravid på hele kroppen - døgnet rundt! Bare vær glad for at du slipper slitsomme symptomer enn så lenge, du er ikke noe mindre gravid av den grunn! :-) :-)

Jeg er ikke symptomfri, men sammenlignet med forrige gang er det mye mindre. Symptomer pr dags dato er ømme pupper, trøtt og sulten. Har sluppet unna kvalme helt, og det er jo helt annerledes fra forrige gang. Jeg syns jeg hadde så lite symptomer at jeg trodde jeg hadde hatt en MA, og tok tidlig UL. liten baby i magen:-) er 10+4 i dag :-)

Hei. Jeg har veldig lite svangerskapsplager, føler meg egentlig som før. Trodde jeg skulle føle meg mer gravid Jeg også bekymrer meg litt over det. Men har vært på tidlig ultralyd og alt er i orden

Jeg har ømme pupper, småkvalme og trøtthet - men på laaangt nær like ille som forrige gang. Det bekymrer meg, men hører jo at det er helt normalt! Det er rart hvordan man ender opp med å bekymre seg uansett ;-)

Jeg er også nesten symptomfri. Merker ikke noe særlig forskjell på kroppen, og føler meg ikke gravid. Man blir jo litt beskymret :(

Eg har heller ingen symptomer. Hadde det ikkje sist heller, og det blei ei nydeleg lita jente.. Blakka meg på tidlige ultralyder, for var heeeeilt sikker på at det ikkje var liv ca annakvar veke fram til veke 12. ;) Veit godt kor frustrerende det kan vere! Men også ganske deilig.. Kjenner ei som kasta opp kvar dag heile graviditeten, og det er ikkje akkurat noe å trakte etter! :)

Sammenlignet med mange her så har jeg nok også lite symptomer, selv om det for meg føles mye. Men mener å ha lest at 2 av 10 er så og si symptomfrie i svangerskapet så du er vel blandt de heldige :-)

Samme her, det eneste jeg kjenner er trøtthet, men det er håndterbart. Jeg kommer meg ut på tur hver dag :)
Jeg var kvalm en dag, men det var fordi jeg spiste gresk yoghurt til frokost. Jeg hadde veldig ømme pupper fra uke 5 til 7. Dette har og blitt mye bedre. Regner med at når magen vokser så, eller når jeg ser tilbake på opplevelsen så vil jeg ikke klage :P

Men forstår godt de som føler seg "ikke-gravid" pga. manglende symptomer. kjenner meg litt igjen der.

Jeg hadde masse symptomer fr Uke 4-5 til 8. I uke 9 forsvant alle mystisk:p heldigvis var jeg på ul 4 dager etter symptomene forsvant å så ett bankende hjerte. Er i dag 10+6 og har kun litt halsbrann innimellom og må ofte tisse. Ellers nada:p

Nyt det!:) her begynner ting og bli mer stabile endelig. Men er grusom og ver kvalm hele dagen. Har og Vert mye trøtt og oppblåst . Nå har eg egentlig bare ømme pupper og litt trøtt (kun denne uka ) det er både fantastisk og skummelt. Var på ul for 14 dager siden så går ut i fra alt er bra enda. Og krysser fingrene for at eg holder meg slik lenge!:)

Sniker fra februar. Jeg syns heller ikke jeg kjente meg gravid i det hele tatt (og egentlig ikke nå heller), var bare litt trøtt, og fikk kommentarer på at jeg spiste mer enn vanlig. Utenom det følte jeg meg helt som før. Derfor var det veldig godt å se et sprell levende minimenneske inni magen på tidlig ultralyd i uke 12. Nå har trøttheten og sulten gitt seg også. Så jeg tror nok bare vi er veldig heldige som har sluppet unna de verste symptomene, så får vi håpe resten av svangerskapet blir like knirkefritt! :-D

Back
Topp