Lite symptomer..

Jeg er nå 7+4, og er bare syykt trøtt og har ømme pupper. Har ikke lyst på mat, men når jeg først spiser så smaker det helt greit. Var knapt ganske kvalm i en uke, og det var i uke 6...Eneste jeg kan klage på er at det kjenner som om jeg brygger på influensa, uten at det bryter ut :P

Sist jeg var gravid var jeg kvalm i seks uker.

Er det fler som har det som meg? Er så redd det er noe galt ;)

Har det akkurat som deg. Ingen symptomer frem til uke 8, da ble jeg småkvalm så måtte spise hele tiden samt ømme bryster. Nå er jeg uke 11 og har ingen symptomer. Sist sv.skap var jeg kvalm i 7 uker:confused: Skal på tidlig ul på tirsdag, blir deilig å endelig få se om det skjer noe der inne eller ei. Blir gal av dette:p

Du er nok ikke alene .. Har også hatt veldig lite symptomer. Har mistet 3 ganger tidligere.. Men de siste dagene har jeg kjent stikninger,og vært litt småkvalm. Er 7+3. Skal på UL på onsdag, er såå spent og håper det går bra denne gangen:P

Med første var jeg kvalm en uke(8). Denne gangen er umenneskelig. Konstant kvalm å holder ikke på noe av Maten jeg spiser.. Ikke hjelper det at jeg jobber på restaurant å er sååå mange lukter.. Dette er 3 uka jeg er dårlig å håper det gir seg snart!!!!

Sist var jeg bare trøtt(sovna mens vi hadde besøk osv).

Back
Topp