Lite symptomer

Kvikklunsjen

Forelsket i forumet
Hey ladies..
Er 6+5 og litt bekymret for få symptomer.. Tidligere i uken var jeg ganske kvalm på morningen og veldig trøtt.. Nå har det liksom gitt seg føler jeg.. Er litt uggen, men ikle mye. Det prikker i puppene da og jeg både ser og kjenner forandring på de. Og det røsker og drar når jeg reiser meg eller gjør en brå bevegelse.. Men ellers føler jeg meg helt normal. Forrige svangerskap hadde jeg få symptomer også, så mest sannsynlig er det ingenting å bekymre seg for.. Men blir jo litt engstelig, man føler liksom på seg at noe ikke stemmer...

Noen andre som har det sånn?

Ingen symptomer utover å være kjempetrøtt. Hadde det likt i forrige svangerskap. Og er 6+5 idag.

Har kun ømme pupper og at det strekker seg litt nå og da i magen så mange ganger jeg tenker; er jeg gravid?:p

Jeg har enda mindre symptomer enn deg igjen :p! 5+6 idag, kun litt småkvalm på formiddagen og thats it. Trodde det kom ordentlig igår men idag var det nesten ingenting. Ikke ømme pupper eller noe. Føler meg ikke gravid :(

Jeg også har det sånn... Plutselig var symptomene borte i uke 6 en gang... Har en dårlig følelse siden jeg har vært kjempesyk og tatt en del medisiner i ei uke. De skal jo ikke ha vært skadelige men... Hadde også rosa utflod i går. Det er ingenting vi kan gjøre fra eller til så man får bare ta det som kommer :)

Jeg har heller ikke mye symptomer, bare veldig trøtt! Er 5+3 i dag! Var slik sist runde også var kvalm ei uke da - håper samme denne gangen også, veldig greit å slippe unna kvalmen:)

Jeg har vært sykt trett og sliten, og kvalm fra morgen til kveld. Våknet i natt av menssmerter som varte i noen minutter. Når jeg våknet igjen va kvalmen borte, ikke sliten, er heller ikke øm i puppene lenger. Føler meg som før jeg var gravid. Leser på nett at det å plutselig miste symptomene KAN være et tegn på at man mister..

Har heller ikke store symptomene.. Har vært trøtt den siste uken, men ikke spesielt kvalm eller annet som nevnes. Men test av hcg sist uke viser at den stiger :) Bør vel egentlig ikke klage ;)

Lite symptomer her i gården også. E 7+5 i dag og merka lite gitt, kun av og til at det kjennes i magen og litt i brystene. Går å venta på å skal kjenn mer til det å vær gravid hver dag, men skal ikke klag æ heller :)

Svært lite her og, e trøtt og er veldig oppblåst.. var kvalm for noen dager si kun.
føler meg ikke gravid. føler meg berre feit å trøtt egentlig. :) 5+5 no :)

Back
Topp