Lite symptomer.

Pompi

Betatt av forumet
Er det flere som har lite symptomer?
Jeg har ingen ,så føler jeg har helt noia for at det ikke er noe der lenger. Google er en skikkelig dum ting :smiley-ashamed008:rolleyes:

Er det flere som har lite symptomer?
Jeg har ingen ,så føler jeg har helt noia for at det ikke er noe der lenger. Google er en skikkelig dum ting :smiley-ashamed008:rolleyes:
Jeg har noen få, trøtt, vondt i puppene og en dag innimellom hvor jeg er kvalm! :) men de kommer sikkert snikende etterhvert hos deg! Svigerinna mi hadde kun trøtthet som symptom gjennom hele graviditeten!:)

Jeg er kun oppblåst, ellers ingenting. De to andre svangerskapene, hadde jeg ingen symptomer :)

Jeg har heller ikke mange symptomer: litt ømme bryster, litt uggen innimellom, og kanskje litt mer trøtt en vanlig. Er spesielt god form og symptomløs om morgenen, så hver dag når jeg våkner tror jeg at det ikke er noe der lenger. Skikkelig teit, egentlig - samboeren synes det er litt komisk, hehe..

Ikke mye her heller, ømme brystvorter, oftere sulten, og da litt kvalm om jeg er sulten lenge, og noen dager jeg er litt trøttere enn ellers. Men får sterkere og sterkere tester, så jeg føler meg trygg enn så lenge. Legetime på onsdag og, da får jeg forhåpentligvis beroliget meg enda mer :)

Veldig lite i forhold til mitt første svagerskap for 2 år siden. Da lå jeg langflat på sofan med kvalme fra h* på denne tiden. Nå er jeg kun litt trøtt og litt uggen om jeg er sulten. Er 5+5 i dag. Kvalmen startet da jeg var 4 uker på vei sisto_O

jeg ogå her veldig litt symptomer. ømme bryst, mye sulten, ingjen klavm, men jeg er utrolig trøtt .

Virker som det er normalt ja! Jeg har få symptomer og de jeg har kommer og går. Murringene har avtatt, litt kvalm noen morgener, hadde litt ømme bryst og brystvorter men det et også borte i dag.

Samma her. Puppene har blitt mindre ømme (eller så har jeg vent meg til det mer, hehe). Er kun trøtt 24/7 og sliter med å sove om kveldene :p

Eg har sykt ømme bryster, svimmel, sykt trøtt, hissig (mer en normalt) å mye luft i magen og oppblåst. Men eg vet ikke om eg er gravid endå. Er bare 6dpo. Kan eg skrive her fordet om? ? Kjekt å se hva symptomer andre har.

sniker fra mai,jeg hadde og bare murringer og ømme bryster i starten.alt forsvant ca 6 uker kun litt uggen,og ble bekymret self siden jeg har mistet 2 gang(men tidlig) bestillte ul i uke 8 og alt var fint:) fremdeles bare uggen(lite nå i uke 13-14) og løper på do i ett.dere med lite symptomer skal bare være glad kroppen er på deres side:) er veldig glad nå at jeg har sluppet unna så lett.frisk og rask baby i uke 12:)prøv å slapp av.små blødninger er ikke nødv vis farlig heller. ul i uke 10-12 er å anbefale om man vil stillne nysgjerrigheten og nervene.ser mer ut som baby da:)

Jeg har bare vært litt kvalm.

Men i dag måtte jeg løpe inn på do og rope på elgen :D

Har INGEN symptomer

Jeg har ikke hatt stort med symptomer de siste par dagene. Symptomene før det har også vært ganske milde! I dag har jeg bare kjent på litt ømme bryster, ellers er jeg i (litt for?) god form! 5+2 i dag :)

Jeg har heller ikke mange symptomer: litt ømme bryster, litt uggen innimellom, og kanskje litt mer trøtt en vanlig. Er spesielt god form og symptomløs om morgenen, så hver dag når jeg våkner tror jeg at det ikke er noe der lenger. Skikkelig teit, egentlig - samboeren synes det er litt komisk, hehe..
Samme her, kjenner ingenting om morgenen, kommer bare noen få svake murringer på dagtid/kveld, frustrerende lite symptomer. Hadde mange noen dager før ikm, men nå 4+1 nesten ingentingo_O. God fysisk form.

Hadde ingen symptomer før uke 7 sist gang, men nå har jeg masse 4+2

Har få symptomer jeg og. Har bare noen føtter som verker (spesielt på kvelden og om natta) Det hadde jeg HELE svangerskapet sist gang også. Det var derfor jeg skjønte jeg var gravid denne gangen, før jeg tok test :)

Veldig få symptomer her, men er bare 4+2. Er innimellom helt ekstremt trøtt, men det kan jo henge sammen med at jeg har en ettåring... Og så er det sånn som nå, hvor jeg egentlig burde være kjempetrøtt, men isteden er lys våken.

Luktesansen derimot, DEN er helt ekstrem! Beste symptomet jeg har.

Back
Topp