Lite symptomer

Demeter

Glad i forumet
Junibarna 2015
Hadde en del ømme bryst og murringer til å begynne med. Og var nesten litt glad når jeg våknet på mandag med morgenkvalme. Men etter dette har liksom kvalmen forsvunnet igjen, og alle andre symptomer også. Er veldig lett å begynne å tenke negativt, og tør liksom ikke tro på at alt er i orden når ting forsvinner sånn :/ Skal på ultralyd på tirsdag, og merker jeg gruer meg veldig. Men da får jeg i hvertfall svar ...

Flere med få eller forsvinnende symptomer?
 
Nå er jeg jevnt over uggen og puppene veldig ømme, men i mitt forrige svangerskap for nesten 7 år siden husker jeg at jeg ikke ble skikkelig kvalm før jeg var i slutten av uke 7 eller i uke 8. I starten kom og gikk det, så var litt bekymra. Håper du får se et bankende hjerte på tirsdag!
 
Jeg har veldig få, bare litt oppblåst og trøtt. Det er jo ikke alle som blir så voldsomt kvalme. Det hjelper ingen å være nervøs, hvertfall ikke deg selv. Så bare prøv å tenk positivt :) Lykke til på tirsdag
 
Jeg var ikke særlig kvalm forrige gang heller, men det er noe med det at det kommer for så å forsvinne igjen som føles verre. Må bare prøve å ikke tenke for mye på det. Vi prøvde nesten ett år før jeg ble gravid, så man er gjerne litt ekstra redd da:/
 
Jeg har også hatt symptomer som kommer og går litt, ett par dager uten kvalme, så noen dager med. Virker som det svinger litt med dagsformen min generelt. Puppene er heller ikke så ømme som de var de første par ukene. Det går nok helt sikkert bra på tirsdag! :-)
 
Skjønner det er nervepirrende. Men det er ikke så mye man får gjort uansett. Symptomer er jo så individuelt og. Det går sikkert helt fint :)
 
Det kommer jo å går, hatt mye murringer , men i går våknet jeg uten noe som helst og følte meg ikke gravid , helt til kvelden, da kom den verste murringen, måtte bruke varmeflaske , og idag er det tilbake til vanlig.. Det kommer nok å går litt , murringer skal også avta litt ifølge legen min! Klem <3
 
Jeg har svært lite murringer sammenlignet med forrige svangerskap (fødte januar i år). Puppene er også mindre ømme.. Men tenker kanskje det kan være fordi livmora var stor for kort tid siden, og at jeg allerede har mye melk i puppene?
 
I kveld har jeg vært utrolig sliten og trøtt, litt uggen og hatt stikkinger i brystet, så kanskje jeg snakket for tidlig ? :P
 
Det går litt opp og ned her og, og vi bekymrer oss forhåpentligvis for mye. Jeg hadde en MA før jeg fikk barna mine, så er jo veldig redd pga det.
 
Jeg har heller ikke sterke symptomer på graviditet, de kommer og går, men er aldri intense.. Har ikke sterke murringer eller skikkelig kvalme, men føler meg bare litt uggen.. Når tvilen kommer velger jeg å lytte til den (noe varierende) gode magefølelsen :-)
 
Med sønnen min fant jeg ikke ut at jeg var gravid før jeg var ca.7 uker påvei og hcg viste 40.000 (fikk ikke tilbake mensen etter utskrapning i forbindelse med MA). Eneste som gjorde at jeg testet da var at jeg hadde så lite energi på trening, jeg klarte liksom ikke gi jernet. Meeeeen nærmere uke 8 smalt det til med oppkast døgnet rundt. Og ei jeg kjenner fant det ikke ut før hun var 14 uker påvei (hun trodde hun ikke kunne få barn pga diverse lidelser og manglende eggstokk). Det ble oppdaget på rutinekontroll i forbindelse med noe helt annet. Hun hadde ingen aning hele 1.trimester. Så man behøver ikke være Symptomnella for å få et friskt barn :D
 
Noen ganger kan man være kortere på vei enn hva man tror man er og. Hadde jeg regna fra siste mens så hadde det blitt feil i og med EL var på dag 21... I dag kom morgenkvalmen her.
 
Har nesten ikke vært kvalm og dårlig dette svangerskapet, før akkurat NÅ. Kan ikke være syk idag rett og slett, så får bare prøve å kjøre på..! Har hatt mindre ømme pupper siste uken, men merker det fortsatt godt om noen dulter borti meg.
 
Jeg er mellom uke 8 og 9 nå (litt usikker på selve eggløsningen), og har nesten ikke ømme bryster lenger og er ikke konstant kvalm som jeg har vært de tre siste ukene. Kvalmen kommer i bølger da. Man blir stressa når noe plutselig endrer seg. Lykke til på ultralyd :)
 
Jeg er mellom uke 8 og 9 nå (litt usikker på selve eggløsningen), og har nesten ikke ømme bryster lenger og er ikke konstant kvalm som jeg har vært de tre siste ukene. Kvalmen kommer i bølger da. Man blir stressa når noe plutselig endrer seg. Lykke til på ultralyd :)

Er 8+0 her og har det nøyaktig slik som du. Blir selfølgelig bekymret, men prøver å slappe av!
 
Viser seg jo at alt er bra hos meg også. Jeg hadde tross alt enda mindre symptomer med forrige graviditet. Så jeg får bare nyte det og ikke tenke at det trenger å bety at noe er galt :)
 
Back
Topp