Lite symptomer?

mammamoren

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Noen som har lite symptomer? Et snev av kvalme her inne i mellom, ømme pupper og trøttere enn vanlig. Ellers ikke mye å skryte av her. Har vært dårligere med begge mine to første barn. Blir nesten litt bekymret og lurer på om det er noe der inne. 9+0 i dag. Dere andre? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er også mindre dårlig denne gangen enn i mine forige to svangerskap. Har også tenkt tanken, men så slår jeg det fra meg igjen. Tipper heller det blir jente denne gangen siden det ble gutt de andre to svangerskapene. Venter spent på å kjenne liv. Sist kjente jeg i uke 14.

Er bekymret her :( egentlig ingen symptomer annet en et toalettbesøk på natta - redd det bare er blitt vane / psykisk! Og bitte litt ømme pupper - som i uke 5-7 var kjempeøm... Er 8+1 i dag :o

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Ja ganske lite symptomer... Heldigvis har eg dopler bruke ikke ofte og ikke lenge, men helt sinnsykt betryggende ❤️

Lite her og :( prøver å tenke minst mulig på det, men brystene mine finst ikkje ømme lengre! Dei var veldig! Øm i begynnelsen (mulig bivirkningar av Ivf medisinene), eg er ikkje og har kun hatt ein morgen der eg har vert pittelitt kvalm (på søndag). Det eg kjenner litt av derimot er stikking og strekking i livmora, so eg tenker og ber om at det må jo vere noen der inne! Var på ul i uke 7 og då var alt som det skulle :D er 10+4 i dag. men tanken på MA er så skremmande :( vi har sjekka alle private klinikker for å bestille ein ul rundt uke 12/13 for å sikre oss at alt er som det skal før vi forteller om det, men alle har ferie då :( eg skal på første svangerskapstime på torsdag og ber om at legen min har et ul apparat ! E det vanlig med ul på første svangerskapskontroll?

♡ Termin 6. Februar ♡

Jeg er også mindre dårlig denne gangen enn i mine forige to svangerskap. Har også tenkt tanken, men så slår jeg det fra meg igjen. Tipper heller det blir jente denne gangen siden det ble gutt de andre to svangerskapene. Venter spent på å kjenne liv. Sist kjente jeg i uke 14.

Jeg har også to gutter fra før og har vært inne på tanken at dette kanskje er jente ;) Har du vært på ul? Jeg får ul i uke 11/12, men har ikke fått dato enda. Hvor langt er du på vei?

Ja ganske lite symptomer... Heldigvis har eg dopler bruke ikke ofte og ikke lenge, men helt sinnsykt betryggende ❤️

Hvor langt er du på vei? Finner du lett hjertelyden? En venninne av meg har doppler. Vurderer å låne, men redd for å ikke finne noe...

Lite her og :( prøver å tenke minst mulig på det, men brystene mine finst ikkje ømme lengre! Dei var veldig! Øm i begynnelsen (mulig bivirkningar av Ivf medisinene), eg er ikkje og har kun hatt ein morgen der eg har vert pittelitt kvalm (på søndag). Det eg kjenner litt av derimot er stikking og strekking i livmora, so eg tenker og ber om at det må jo vere noen der inne! Var på ul i uke 7 og då var alt som det skulle :D er 10+4 i dag. men tanken på MA er så skremmande :( vi har sjekka alle private klinikker for å bestille ein ul rundt uke 12/13 for å sikre oss at alt er som det skal før vi forteller om det, men alle har ferie då :( eg skal på første svangerskapstime på torsdag og ber om at legen min har et ul apparat ! E det vanlig med ul på første svangerskapskontroll?

♡ Termin 6. Februar ♡

Det er ikke vanlig med ul på svangerskapskontroll. Noen er heldige og har leger som har ul og gjerne gjør det likevel. På mitt legekontor har de ikke ul. Stikking og strekning i livmoren derimot er jo bra tegn!! :) Vi alle engste oss vel veldig for MA! Det er min store skrekk også. Viktig å huske på at det er mindre vanlig enn SA, og SA i seg selv etter uke 8 er jo mindre enn 10% sjanse for. Husker ikke helt tabellen i hodet nå. Vi får bite tennene sammen alle og satse på set beste. Sjansen er faktisk mye større for at det skal gå bra enn at det ikke skal gå bra! :) Klemmer :)

Er bekymret her :( egentlig ingen symptomer annet en et toalettbesøk på natta - redd det bare er blitt vane / psykisk! Og bitte litt ømme pupper - som i uke 5-7 var kjempeøm... Er 8+1 i dag :o

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Skjønner bekymringen din, men som de sier... Så lenge det ikke kommer friskt blod og smerter kan man være rimelig trygg på at alt er bra! Vi får bite sammen tennene og vente på bekreftelse etterhvert ved å få høre hjertelyd/se en ul. Det skal bli godt å få ro i sjelen. Lykke til! Klem til deg :)

Noen som har lite symptomer? Et snev av kvalme her inne i mellom, ømme pupper og trøttere enn vanlig. Ellers ikke mye å skryte av her. Har vært dårligere med begge mine to første barn. Blir nesten litt bekymret og lurer på om det er noe der inne. 9+0 i dag. Dere andre? :)

Har det likt som deg...føler meg ikke så øm i puppene heller lengre... Lite kvalm og ellers bare veldig trøtt :-) er 6+1 idag, tiden går i snegle fart! 2 uker til privat ul så kan bekrefte liv

Slapp av og nyt:)
I mitt forrige svangerskap hadde jeg ingen symptomer fra uke 8. Seriøst ingen! Var et så nervøs frem til jeg begynte å kjenne liv. Fikk mage veldig sent også, i uke 30 begynte andre å se magen :p

Alt var bra med gutten min, jordmor sa til meg at jeg hadde en typisk fødekvinnekropp. Alt gikk problemfritt uten noe ubehag, og fødselen tok 4 timer fra start til slutt uten noe som helst smertelindrende:)

Jeg har også to gutter fra før og har vært inne på tanken at dette kanskje er jente ;) Har du vært på ul? Jeg får ul i uke 11/12, men har ikke fått dato enda. Hvor langt er du på vei?

Nei, jeg får nok ikke ul. Og tenker at vi ikke kan prioritere å bruke penger på det nå siden jeg er jobbsøker.. Men det er fristende. Hadde situasjonen vært annerledes økonomisk så hadde vi nok gjort det. Kanskje vi blir for spent og bestiller en time etter at mannen min kommer hjem fra konferanse neste uke. Jeg er kommet til 11+3.

Jeg har heller ingen symptomer nesten! Er litt trøttere enn vanlig bare og litt ømme pupper. Å jeg er 9+1 idag :) men vi er nå heldige som slipper unna denne kvalmen og alt annet :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tja, foruten kvalme, ømme nippler og å være sinnsykt trøtt så er det ikke noe særlig mer med symptomer her heller.
Men det er jo som regel i starten de er værst.. Og så roer det seg gradvis ned -uten at det trenger å være noe galt av den grunn.
Iblant må jeg stoppe opp og ta det litt med ro, for da har jeg vondt i livmoren fordi den strekker på seg..
Men det gir seg som regel ganske kjapt.

Kvalmen kom tilbake istad, etter fire dagers fri. Og fikk plutselig litt mer vondt i lysken enn tidligere og vondt nedover øverste del av høyre lår. Ikke like vondt som første mensendag da. Satser på at det er ligamentsmerter, og ikke noen negativ følge av at jeg sluttet på progesteron og østradiol i går (en dag senere enn klinikken sa.) Når begynte dere å kjenne ligamentsmerter som mer enn vennlig murring? Er 10+2 i dag:)

Bekymrer meg også over lite symptomer.. I forrige svangerskap med sønnen min kastet jeg opp morgen og kveld i 12 uker, denne gangen er det ikke noe kvalme.. Bare litt reaksjon på lukter og økt matlyst. Ikke er jeg særlig trøtt heller. 10+5 idag. Må bare prøve å roe meg ned med at jeg har sett hjertet slå i uke 8 og da et det stor sjanse for at det går bra, men rart å være gravid men ikke føle seg gravid!

Bekymrer meg også over lite symptomer.. I forrige svangerskap med sønnen min kastet jeg opp morgen og kveld i 12 uker, denne gangen er det ikke noe kvalme.. Bare litt reaksjon på lukter og økt matlyst. Ikke er jeg særlig trøtt heller. 10+5 idag. Må bare prøve å roe meg ned med at jeg har sett hjertet slå i uke 8 og da et det stor sjanse for at det går bra, men rart å være gravid men ikke føle seg gravid!

Har du sett hjertet banke i uke 8 og fu ikke har blødd etter det er det ekstremt stor skanse for at alt er bare bra inni der! :) Ikke bekymre deg! :) Men lite symptomer blir man helt klart nervøs av! Kjenner på det selv, men prøver å tenke logisk! Sjansen er så utrolig mye større for at alt er bra enn at det ikke er det :)

Ang doppler, en finner aldri HL før uke 10 da livmora er under skambeinet. I tillegg er det vanskelig å finne den ( er jo ikke store klumpen) som oftest finner du din egen puls og tror d er fosteret. Det gjorde jeg lenge før jm viste meg forskjelligen og hvordan jeg skulle finne HL.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Kvalmen er borte... var bare kvalm helt i starten.. ømme pupper er borte.. Kjenner ingen symptomer lengere :P er 10+5 i dag.

Bør jeg bli bekymra??

Jeg har heller ikke hatt særlig mange symptomer hittil i svangerskapet. Noen ekstra toalettbesøk om natten og ømme bryster er vel det jeg har "slitt" med. Snakket med legen min om at jeg følte at mitt svangerskap ikke var "normalt" da jeg hører at alle andre rundt meg sliter sånn med kvalme og oppkast, og begynte nesten å tvile på om jeg i det hele tatt var gravid. Bestilte meg derfor tidlig ul i uke 10. Det var en fantastisk opplevelse å faktisk kunne se at det var en liten spire der inne som sprella rundt<3 Nå er jeg 11+3 uker på vei, og nå har oppblåstheten ankommet. Men jeg føler meg heldig som slipper kvalme og oppkast, og skal absolutt ikke klage!:)

Back
Topp