Lite symptomer??

anmo

Betatt av forumet
Jeg har akkurat passert ikm og fått flere positive tester.. Men symptomene merker jeg ikke noe til. Har hatt en MA for noen år siden. Som henger veldig i, siden det gikk mange uker før det ble oppdaget :( Og da hadde jeg lite symptomer. Så liker det ikke helt. (Fått en Unge etter det) :) Selv om det er veldig veldig tidlg enda så leter jeg er symptomer :p vurderer å ta hcg blodprøve. Flere som har lite eller ingen symptomer?

Tror det er like vanlig å ikke ha symptomer som å ha masse. Mange får ikke symptomer før i uke 5-8 heller ;) Prøv å slappe av. Du får sikkert hcgprøver siden du er nervøs for hvordan dette skal gå :) Ring til mandag, du :)

Eneste symptomene jeg har hatt er mer trett enn vanlig å mer kviser :) på mandag er jeg 12 uker på vei :)

Det eneste jeg kjenner, er at brystene er litt ømme. Har ingen andre symptomer, enda...:)

Kameen89 skrev:
Eneste symptomene jeg har hatt er mer trett enn vanlig å mer kviser :) på mandag er jeg 12 uker på vei :)

Ikke mensenmurring eller noe heller?? :) hadde det når jeg fikk forrige :) men ikke nå :)

anmo skrev:

Kameen89 skrev:

Ikke mensenmurring eller noe heller?? :) hadde det når jeg fikk forrige :) men ikke nå :)

nei, ikke det heller :) Har litt ømme bryster når jeg legger meg på kvelden, men det går over etter en liten stund :)

jeg har ingen symptomer nå.....

Her er det ømme bryst, mer kviser og føler meg trøttere enn til vanlig...
Så det varierer nok ifra kvinne til kvinne :-)

Hadde sinnsyke mes murringer å vondter, men dem er gått bort nå *heldigvis, nå har jeg veldeig ømme pupper, å kvalmen kommer å går, er også veldig tørst, å mer trøtt enn vanelig.

OPPBLÅST :p

Back
Topp