Skal vi se.... Jeg har... Øh........... Nei...
- jeg er ikke kvalm (var litt kvalm i går, og trodde løpet var kjørt, men vært helt fin i dag)
- jeg tisser ikke ofte
- puppene er litt ømme, men jeg klarer å amme, så kan ikke være SÅ ille (guttungen er jo ikke akkurat forsiktig)
- har omtrent ikke mensmurringer (bortsett fra akkurat nå)
Eneste er at jeg tror det lave blodtrykket har begynt igjen, så jeg er konstant litt svimmel, nesten litt tipsy.
Jeg føler meg egentlig ikke gravid i det hele tatt :p Gjorde jeg ikke de første 6-7 ukene sist heller :) Eneste er at jeg kan kjenne at jeg har liv i livmora, da. Hvis det gir noen mening. Jeg har slitt mye med søvnproblemer tidligere i livet, så måtte lære meg avslapningsteknikker og meditasjon. Når jeg gjør sånne øvelser, så går jeg på en måte innom hele kroppen for å dempe uro. Nå "kjenner" jeg at det er liv i livmoren, det var en av grunnene til at jeg tok test, fordi jeg kjente at det var liv der. Akkurat som den gløder. Deilig følelse, hvis jeg blir litt usikker lukker jeg øynene og kjenner på det, og da kan jeg slappe av igjen. Var sånn sist også, hele svangerskapet. Men jo nærmere jeg kom fødselen, jo mer spredde det livet seg utover i hele kroppen min - og da jeg fødte, følte jeg meg levende helt ut i fingerspissene. Utrolig spesielt og utrolig heftig, og jeg GLEDER meg til å få oppleve den sinnsyke følelsen av LIV igjen :)
(munndiare :p)