Lite symptomer...

Lenesn

Andre møte med forumet
Hei! Jeg er nå akkuratt 5 uker på vei i dag, men synes jeg har få symtomer. Eneste jeg har er at jeg er veldig trøtt på kveldene (kan legge meg rundt halv 9 og sove til 7) og at jeg har litt ømme pupper viss jeg klemmer på de. Men ellers har jeg ikke noe kvalme, og ikke synes jeg at jeg må tisse så ofte heller.. Men jeg har litt murringer og øm i korsryggen innimellom.

Hvordan har dere det? Har dere mange symptomer på graviditeten nå?

Jeg har egentlig ingen symptomer, og det hadde jeg ikke sist heller. Murringer og bittelitt ømme pupper, men ikke annet enn når jeg forventer mensen;)

Jeg har heller ikke noe særlig symptomer... Det jeg føler på er tretthet og litt kvalme om kvelden. Er også humørsyk emoticon og har ømme pupper om jeg klemmer på de

Samme her :) Tror det er like normalt med lite symptomer, som mye. Men har lest at mange først får skikkelig symptomer etter at de runder 6-7 uker.

Jeg hadde fryktelig mensmurring både i mage og rygg fra ca 3+4 til 4+4, dette er nå nesten helt borte. Kommer mer takvis nå, noen få ganger om dagen. Litt trøtt til tider, og ømme pupper hvis jeg klemmer på de. Så det er nok ikke unormalt tror jeg

Godt å høre fra andre også. Vi må passe på å ikke uroe oss for mye tror jeg.. Jeg hadde også endel murringer helt i starten rundt uke 3 og 4. Nå kommer det bare tak av og til ja.

Har også lite symptomer. Går egentlig å venter på at kvalmen skal sette inn, og er lykkelig hver dag den ikke er kommet ennå. Var utrolig kvalm med førstemann. Ellers så har jeg utrolig ømme bryster som har vokst en del, og litt stikninger. Viktig at man ikke begynner å bekymre sge for at det er noe galt iallefall. Alt er vel normalt, både lite og mye symptomer. :D Vi får glede oss over alle spirene vi har i magene våre. :D

Skal vi se.... Jeg har... Øh........... Nei... 
- jeg er ikke kvalm (var litt kvalm i går, og trodde løpet var kjørt, men vært helt fin i dag)
- jeg tisser ikke ofte
- puppene er litt ømme, men jeg klarer å amme, så kan ikke være SÅ ille (guttungen er jo ikke akkurat forsiktig)
- har omtrent ikke mensmurringer (bortsett fra akkurat nå)

Eneste er at jeg tror det lave blodtrykket har begynt igjen, så jeg er konstant litt svimmel, nesten litt tipsy.

Jeg føler meg egentlig ikke gravid i det hele tatt :p Gjorde jeg ikke de første 6-7 ukene sist heller :) Eneste er at jeg kan kjenne at jeg har liv i livmora, da. Hvis det gir noen mening. Jeg har slitt mye med søvnproblemer tidligere i livet, så måtte lære meg avslapningsteknikker og meditasjon. Når jeg gjør sånne øvelser, så går jeg på en måte innom hele kroppen for å dempe uro. Nå "kjenner" jeg at det er liv i livmoren, det var en av grunnene til at jeg tok test, fordi jeg kjente at det var liv der. Akkurat som den gløder. Deilig følelse, hvis jeg blir litt usikker lukker jeg øynene og kjenner på det, og da kan jeg slappe av igjen. Var sånn sist også, hele svangerskapet. Men jo nærmere jeg kom fødselen, jo mer spredde det livet seg utover i hele kroppen min - og da jeg fødte, følte jeg meg levende helt ut i fingerspissene. Utrolig spesielt og utrolig heftig, og jeg GLEDER meg til å få oppleve den sinnsyke følelsen av LIV igjen :)

(munndiare :p)

Minimalt med symptomer her også :)

Helt enig med at vi får prøøøve å ikke uroe oss for mye <3 Men heller være glade for de små spirene som er i magene våre
Men jeg skal ikke være stor i kjeften altså...har i hele dag gått å suuuper bekymret meg siden jeg ikke har hatt murringer eller strekksmerter..var bare litt trøtt og dubbet av på ettermiddagen... Det er ikke så mye som skal til før mammahjertet blir bekymret emoticon Jeg tror vi skal nyte stillheten for symptomer så lenge det varer, vi blir nok proppa mer enn nok med de etterhvert emoticon emoticon

Lite symtomer her også. Har hatt litt ømme bryster, vært litt mere sulten enn vanlig, tørstere på vann enn før, dette var i begynnelsen av uke 5. Nå er jeg akkurat i uke 6 og kjenner kvalmen nærmer seg litt nå i kveld for første gang.  Har også drømt mye rart.. Men ellers er det nå kun ømme bryster dem siste dagene..  Blir jo bekymret selv for føler fortsatt at det kunne vært mere symtomer , men betyr jo ikke at det er noe negativ, symtomene dukker opp mere og mere som dagene og ukene går vil jeg tro! : )

Har ingen symptomer nei. Og det skal vi jo egentlig være glad for. Sånn bortsett fra at vi ikke får den bekreftelsa hele tida, så er det jo ikke alle som blir kvitt kvalmen rundt uke tolv. Sist gang gikk jeg hele svangerskapet uten symptomer, og håper jeg er like heldig denne gangen! Men må si jeg gleder meg til å få mage og kjenne liv, det er en koselig bekreftelse!! :)

Back
Topp