Lite symptomer

Hoppsideisjohei

Forelsket i forumet
Er det fler der ute? Skal vel være glad, men hadde også vært kjekt med litt da... så jeg slipper å lure på om testene viste rett..... :)

ingen her heller - Enda.. Men veit innerst inne at det kommer:) Sist kom kvalemen rett etter passerte 5 uker. Er fortsatt bare 4 ++  :)

Jeg har ikke så veeeldig mye symptomer jeg heller.. Hadde litt mensmurringer i uke 3 og 4, men mindre etter det. Igår kveld var det litt, faktisk.
Det jeg har er stikkinger innimellom, veksler fra høyre og venstre side.
Og så er jeg litt småuggen i halsen, ikke direkte kvalm - men uggen.
Brystvortene har vært til å skjære seg på, men de er ikke fullt så ømme nå.

Forrige gang kom det mange symtpomer med et brak rundt uke 8, så da er det vel å vente om et par uker :o)

Er litt trøtt for tida, og sover som en stein om nettene.
Ellers er det ikke mye som tyder på at jeg faktisk er gravid!

Jeg har ikke symptomer jeg heller... Det stikkinger innimellom i buken, veksler fra høyre og venstre side. Ellers er ganske så trøtt for tida, og sover for hver mulighet jeg har.

Ikke så mye symptomer her heller, bortsett fra ekstrem tretthet....

Men det er jo 15 dager siden jeg skulle hatt mensen, og DET er jo det viktigste symptomet... :-)

Har kun ett symptom og det er humørsvingninger. Ellers merker jeg absolutt ingenting. Hadde vært kjekt om det dukket opp NOE snart. Lurer jo på om det virkelig er noe der inne :-O

Imogene skrev:
Jeg har ikke så veeeldig mye symptomer jeg heller.. Hadde litt mensmurringer i uke 3 og 4, men mindre etter det. Igår kveld var det litt, faktisk.
Det jeg har er stikkinger innimellom, veksler fra høyre og venstre side.
Og så er jeg litt småuggen i halsen, ikke direkte kvalm - men uggen.
Brystvortene har vært til å skjære seg på, men de er ikke fullt så ømme nå.

Forrige gang kom det mange symtpomer med et brak rundt uke 8, så da er det vel å vente om et par uker :o)

Er litt trøtt for tida, og sover som en stein om nettene.
Ellers er det ikke mye som tyder på at jeg faktisk er gravid!

Kan vel signere det meste her :)

Back
Topp