lite symptomer

sjanetta

Gift med forumet
når jeg leser alt av graviditets info som beskrivelser uke for uke, så synes jeg at jeg har faretruende lite symptomer.
jo da, jeg er trøtt, Men det er nesten det også.
har virkelig alle.dere alt fra ømme pupper, ekstrem kvalme, hyppig vannlating, svimmelhet og rare matvaner? :-)

litt bekymret kjenner jeg, for var veldig kvalm fra uke 5 sist...

Har mindre symptomer nå enn med første..
Men det er ganske mange likevel.. [&o] Kvalmen er verst..

Jeg er kvalm og hadde sykt ømme pupper. Nå er jeg kun kvalm. Sist var jeg ikke kvalm... kanskje du går med gutt nå ??? [;)] Jeg hadde gutt sist ...

Her hadde jeg litt symptomer i begynnelsen, kvalme, ømme pupper osv, men det forsvant for et par uker siden.. Er LITT bekymra kjenner jeg..

Jeg er kun trøtt og har ømme pupper :) Ellers i tipp topp form, og synes det er veldig deilig :)

Hadde ømme pupper i starten, men ikke nå lengre.. Er sykt trøtt og slapp, og kvalmen har tatt seg opp nå (var kvalm de første ukene, så gav det seg ei uke eller to), måtte kaste opp idag.. Så symptomene kan nok ta seg opp hos deg etter hvert som ukene går :)

Jeg er kun trøtt, ingen andre symptomer.. Hadde det slik under de to andre svangerskapene også, så det er ikke unormalt med få symptomer.

Var omvendt jeg da... kjente ikke symtomer sist jeg med lille gutt, men denne gangen er det hele remsen. så det er nok veldig forskjellig fra svangerskap til svangerskap og fra menneske til menneske.

Back
Topp