Lite spm;)

Vims86

Flørter med forumet
Har vert en tur hoss lege to uker siden der jeg måtte ta med urinprøve, skal nå til jordmor neste torsdag. Må man ha med noe der ?urinprøve lr? Papirene hvet jeg, hva sjekker de hoss jormor? Hehe første gang og glemte spør da jeg bestilte time;)

Alltid urinprøve:) er nok endel info første gangen,iallfall når du ikke er lengre på vei enda. Det var forresten tidlig å ha vært både hos lege OG jordmor! Koselig hos jordmor da,det blir nok fint:)

Takk;)hver ikke hvordan dette virker jeg..var lege som sa jeg skulle kontakte jordmor for ny time etter jeg var der..sikk pga at jeg har hatt sa en gang og har vert litt bekymret osv:) mn da tar jeg veffal med urinprøve også får jeg håpe jeg får høre hjertelyd;)ser d er noen som har funnet den her inne allerede;)

Kan vi ikke tisse hos legekontoret? Eller må vi tisse kun om morgenen og ta den med? Hva bruker dere til å tisse i?

Må helst ha Morgenurin da den er mest konsentrert :)

Hei tror det er helst morgenurinet..

Man får kjøpt beger/glass på apoteket..

Det burde de ha informert deg om.. Er jo ikke Lett får deg og vite;) Men ta med deg papirene og urin prøve. Hadde med det samme til jordmor og lege med forrige;)

Back
Topp