Lite spm..

Arize

Glad i forumet
vi har begynt å lage litt ekstra mat når vi har middag som vesla kan spise.
vi knuser og fryser. men jeg lurer litt på hvor lenge kan denne maten stå i fryseboks som hører til kjøleskap (opaa kjøleskapet)? har hørt  at det er forskjellig lengde på tiden man kan fryse mat utfra hva slagss fryser man har..[&:]

Vil ikke gi henne dårlig mat lissom[;)]

takker [:)] vært litt usikker[:)]

ja jeg skriver dato på [:)] (litt flink)

å de blir sjelden stående mer ett pa uker maks!, men greit å ha en pekepinn[;)][:D]

tihi[:)] (overtrøtt og blid)[;)]

men ett spm til; uten å være fryst, kan det da oppbevares i kjøleskap som all annen mat? en dag kanskje to?

og hvis det er tint; må det brukes den dagen etter jeg satte den i kjøleskapet?(med en gang den er tint opp)

den er grei[:)] lurer jeg på no mer nå?

hmmm...

tenke tenke...

jeg kræsja jeg [:-]

hvis det ikke er under -18 grader så har jeg hørt 3 dager.er det som står på frysevarer en kjøper i butikkene iallefall... [8|]
trodde ikke hjemmelaga mat holdt seg lenger...

ORIGINAL: B@ST

ORIGINAL: **Flash**

hvis det ikke er under -18 grader så har jeg hørt 3 dager.er det som står på frysevarer en kjøper i butikkene iallefall... [8|]

Ja, det er sant, spørs jo hva slag fryseboks hun mener.
Trodde hun mente sånn som hadde egen dør oppå kjøleskapet, da holder det i inntil 3 mnd

egen dør, ute , oppa kjøleskapet.. ikke liten boks inni.[;)]

hvis dere skjønner det nå[;)] tror det er minus 18 - 22 inni der jeg

ORIGINAL: Arize

ORIGINAL: B@ST

ORIGINAL: **Flash**

Ja, det er sant, spørs jo hva slag fryseboks hun mener.
Trodde hun mente sånn som hadde egen dør oppå kjøleskapet, da holder det i inntil 3 mnd

egen dør, ute , oppa kjøleskapet.. ikke liten boks inni.[;)]

hvis dere skjønner det nå[;)] tror det er minus 18 - 22 inni der jeg

ok, hehe, litt enspora jeg [:D]

(er bare slik vi har [:'(])

[:'(]vi hadde bare sånn liten boks inni kjøleskapet før............ dårlig plass og alt må brukes ganske fort allikevel egentlig... vakke plass til en 3-liter med is engang[:'(][:'(]

ORIGINAL: Arize

[:'(]vi hadde bare sånn liten boks inni kjøleskapet før............ dårlig plass og alt må brukes ganske fort allikevel egentlig... vakke plass til en 3-liter med is engang[:'(][:'(]

men jeg har bestemt meg for at jeg må ha fryser!!
men da lurer jeg på hva du fryser maten i?
har noen bokser jeg kan bruke... men er det mulig å fryse de i gamle middagsglass? eller vil de sprekke?
hva gjør du?[:)]

har masse middagsglass stående... hvis de ikke kan brukes til noe så hiver jeg de...[>:]

Back
Topp