Lite spørsmål

*Ainamedbaby

Glad i forumet
Har ikke hatt mensen siden 23 mars , sikkert pga PCOS min. Men nå har kroppen min virkelig surra seg, hadde litt blod på papiret i går- i dag kom det brun utflod. Blir ikke klok på dette. Noen som har opplevd dette?
Har ikke startet med noe behandling enda, venter på time fra St. Olav`s

Om ikke tr er på tur kan du jo høre med legen og spørre om du skal ta primolutt for og få i gang en blødning? Håper det går seg til etterhvert

ORIGINAL: GunnElin

heia...
E nok typisk PCO ja.
Æ ha å d å syklusen min e på bærtur. æ må som oftes begynne på provera for å starte blødningen ordentlig..
Håpe du får ordentilig tr å at den slutte etter 7-8 daga :)

Har aldri gått så lenge før, max 2 mnd. Snakket med lege på legesentret her om jeg kunne få provera- fikk beskjed om at det eneste han ville gi meg får p-piller. Slitsom å gå vente på dette. Håper at jeg får brev fra St. Olav`s snart tok egglagringsprøver og hiv/hepatitt prøver den 30 juni. Titter spent i postkassa hver dag.

ORIGINAL: *Aina

heia...
E nok typisk PCO ja.
Æ ha å d å syklusen min e på bærtur. æ må som oftes begynne på provera for å starte blødningen ordentlig..
Håpe du får ordentilig tr å at den slutte etter 7-8 daga :)

Har aldri gått så lenge før, max 2 mnd. Snakket med lege på legesentret her om jeg kunne få provera- fikk beskjed om at det eneste han ville gi meg får p-piller. Slitsom å gå vente på dette. Håper at jeg får brev fra St. Olav`s snart tok egglagringsprøver og hiv/hepatitt prøver den 30 juni. Titter spent i postkassa hver dag.
uff kjenne til den ventinga hehe... spennanes.... håpe papiran kommer fort så dokker får komme i gang :) spennanens...... Håpe du får fort hjelp :D klem

Tusen takk, GunnElin!! [:)]

jeg aner ingenting om PCOS men jeg hadde urelegmessig mens, gikk til soneterapi og akupunktur 5 ganger, og etter det ble mensen så stabil som den aldri hadde vært før , fikk den på morgenen den 20. hver gang [;)][;)]

håper uansett du finner ut av det!
lykke til på St. Olavs [:)][:)]

Back
Topp