Lite som skjer?

Ugh jeg har begynt å bli skikkelig kvalm...I går måtte jeg droppe trening og lå bare i senga som et slakt.
Ellers sover jeg endel..[:)] Ser frem til lege timen på mandag, skal bli godt å "komme i gang".

Går bra med meg, er på jobb og pusler i vei med ting og tang. Formen er bra. Jeg leste på min side på babyverden at det er vanlig at kvalmen forsvinner i uke 9, og det stemmer for min del. Håper du merker bedring om 1 uke også, Neener! Det var knallhardt på pilates i går, men deilig å være i rom med aircondition.

Jeg var hos legen på mandagen og tok gu og blodprøver.. Skal tilbake 28 august og lage sånt kort.. og skal til jordmor 14 september, der skal jeg møte andre mars-mammer og sikkert gå igjennom hva som skjer fremover... Er skikkelig spent....[:)][:)]

Ellers går det opp og ned med kvalmen min.... Har enda ikke kasta opp,men brekker meg ca 3-5 ganger om dagen.. gjerne etter jeg har spist...eller nåe jeg er skikkelig sulten...

ORIGINAL: Heather

Går bra med meg, er på jobb og pusler i vei med ting og tang. Formen er bra. Jeg leste på min side på babyverden at det er vanlig at kvalmen forsvinner i uke 9, og det stemmer for min del. Håper du merker bedring om 1 uke også, Neener! Det var knallhardt på pilates i går, men deilig å være i rom med aircondition.

Håper at det stemmer ja! Men men jeg skal ikke klage [:)] Ble det pilates på deg i går? skulle ikke du på krønsj?

For min del kjenner jeg at livmoren utvider seg (litt ubehagelig) og er også svimmel
når jeg reiser meg, litt trett. Ellers er jeg frisk og i fin form[:D]

jeg føler meg skikkelig heldig som har sluppet unna kvalmen til nå, det er virkelig detverste jeg vet. Jeg er svimmel når jeg reiser meg bare og sovner litt på ettermiddagene[:)].. Men jeg har det veldig bra da.

Men Heather, den pilatesen du var på, var den spesielt for gravide eller vanlig pilates? For jeg fikk beskjed om å ikke trene igjen før uke 14 jeg...[&:], men vil så gjerne komme igang igjen, ihvertfall nå når jeg føler meg så bra.

åå.. jeg blir så misunnelig på dere som får til å trene!! Jeg og vil.. Er vant med å trene 4-6 ganger i uka, så jeg føler meg skikkelig lat nå. Har jo ikke trent på to måneder! Det ble noen to-timers turer i bymarka før jeg ble skikkelig kvalm da, men nå får jeg jo ikke gjort noe. Er sykmeldt og sløv. Ååå, som jeg gleder meg til de tolv første ukene er gått, så jeg i minste kan forklare folk hvorfor jeg har vært så fraværende. Og da får jeg forhåpentligvis tilbake energien og matlysten. Får vondt i halsen av spyinga også..

Hehe, nå ble det mye sutter her. Er jo fremdeles superhappy for at jeg er gravid, og holder jo ut. [:D] 

Jeg går rundt omtrent konstant kvalm, men har, bank i bordet, ikke spydd ennå... Derimot har jeg svært urolig og til tider akutt mage[&:] Er utrolig trett og varm[8|] Men jeg prøver å se positivt på det - Jeg er jo GRAVID[:D] Kan tåle stort sett hva som helst bare ved å tenke på at jeg faktisk bærer på et lite liv[:)]

ORIGINAL: Kaya

Men Heather, den pilatesen du var på, var den spesielt for gravide eller vanlig pilates? For jeg fikk beskjed om å ikke trene igjen før uke 14 jeg...[&:], men vil så gjerne komme igang igjen, ihvertfall nå når jeg føler meg så bra.

Nei, det er vanlig pilates. Jeg surfet masse på nettet om pilates og graviditet, og fant ikke noe om at det var farlig. Men jeg bruker litt skjønn naturligvis og gjør ikke øvelser som kjennes ubehagelige ut. Men skal gi beskjed til instruktøren neste gang, det er nok lurt.

Back
Topp