lite smp...??

x1xkellya

Forelsket i forumet
noen som har erfaring med  penis ringer?  hva skal dette være godt for? er jeg den eneste som ikke har forstått ?

Jeg har ikke erfaring, men det er vel for og gjøre det godt for deg evt også blir den vel stivere og er også godt for han[:)]

Vi prøvde penisring en gang, men det var en litt skuffende opplevelse. Tror de skal hjelpe å holde ereksjonen lenger, så greit nok det. Det kjedelige var jo at ringen gjorde sånn at han ikke kom så dypt inni meg som vanlig, den kuttet jo av minst en centimeter på penisen.. Jeg syns min mann har perfekt størelse, han kunne ikke hatt større for det ville gjort vondt, men han kan ikke ha mindre heller for da blir ikke sexen optimal..
Var det noen som skjønte noe av dette? Hehe..
Vi likte ikke ringen, da kan vi heller ha sex flere ganger etter hverandre hvis han kommer litt fort den første. [;)]

ORIGINAL: Mrs.Shaanett

Penisringer er for at den skal være stivere lengere og at han skal få en litt sterkere orgasme[;)]

Stemmer. Men vi har brukt penisring med vibrerende klitorisstimulator på, og det hadde noe for seg. Uten er bare som vanlig syntes vi.

ORIGINAL: Delirium

Penisringer er for at den skal være stivere lengere og at han skal få en litt sterkere orgasme[;)]

Stemmer. Men vi har brukt penisring med vibrerende klitorisstimulator på, og det hadde noe for seg. Uten er bare som vanlig syntes vi.

Samme her [;)]

ORIGINAL: Mammamilla

ORIGINAL: Delirium

Samme her [;)]

her og[;)]

Penisring er en "nytti ting " det:-)

Den hjelper for eksempel dem som sliter med for tidlig sædavgang, hjelper dem som ikke klarer å ha ståpikk gjennom hele akten.

Det finnes maaaaaaaaaaaange forskjellige penisringer.
Mange av dem jeg olgte mest av var av den varianten som nevnes lenger oppe her ...Penisring med vibrasjon. Da virker vibrasjonen slik at penis og vagina/klitoris får begge sin del av morroa.
Det finnes også mere avanserte sager der en ring er for penis mens det også er en passelig analstav fastspent til ringen, slik at han får æren å k**lle han/henne i begge hulla samtidig...

Ved en feil så fikk vi et par penisringer fra kondomeriet da vi bestilte derifra, så vi trenkte vi skulle prøve dem...

Men det var en stor skuffelse!

For det første var det kjempe jobb å få dem på (fikk dem ikke helt på ham engang...)
og for det andre så ville mannen min bare ha dem av med en gang.

Det var alt for små!

Så de blir nok aldri brukt her i gården nei!
-tror i grunnen bare tanken skremmer pikken til mannen min langt opp i magen.... hehe.....

Maja

Back
Topp