Lite sexlyst

Her har det vært litt opp og ned. Måtte vente en ukes tid fordi jeg fikk soppinfeksjon :wtf: Så hender det at jeg er sliten noen ganger. Vi har mindre sex enn før, men jeg har ikke lite sexlyst liksom. Når vi først er i gang er det godt som faen :hilarious:

Finnes ingen lyst her nei.. Slipper han litt til i ny og ne for fredens skyld :laughing002

Är sån vi har det og. och sålänge det funker kan vi ha det sån! Sist kom ikke sexlysten tillbaka förrän ungen var närmre 1 år så hoppas det går lite fortere denna gången. Men man har liksom kroppen till utlåns på annat vis med graviditet, och etterpå er det amming och kos så man får liksom behovet dekka där... kjipt för mannen men det är min opplevelse. Så da får jag liksom ge han tillgang en gang i blant, för jag har ikke lyst att han ska dra heller.... är mye stryking och kos på annat vis heldigvis.

Litt mindre enn før pga kvalme og at jeg er veldig sliten, men den er til stedet. Velger søvn istedet som regel men :hilarious:

Jeg er egentlig tilbærmet nymfoman men har nå for første gang mistet lysten nesten helt! Det frister ikke overhodet. Heldigvis så er det godt når vi har sex nå også men jeg tar dessverre ikke initiativ. Kjempe frustrende for mannen min som er vant til at jeg nesten jumper han i tide og utide :p

Har ikke hatt sex siden unnfangelsen, og er 8+5 nå. Satser på det blir bedre når kvalmen roer seg..
I sist svangerskap tror jeg vi hadde det nesten daglig hele svangerskapet. Våknet hver natt av at jeg ville ha sex.. Kan se laaangt etter det nå.

Back
Topp