Bkno8012492
Andre møte med forumet
Flere som sliter med lite sexlyst? Er dette vanlig? Jeg er litt over 8 uker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går også på Lutinus så sex blir grisete og det frister ikke så veldig![]()

Har ikke hatt oss siden jeg også begynte å stikke progresteron oppi hufsetufsa - nå ble jeg litt nysgjerrig på hvorfor det blir grisete?![]()
Er ganske mye som renner ut igjen og som kommer på penisen hans osv. Kan jo selvsagt vente med å sette pillen til etter økten, men når man har satt piller morgen og kveld i 7 uker er det noe oppi der hele tiden.
Hvorfor tar du progesteron?
Har merket det i toalettet, at det ligger litt sånne rare hvite greier nedi der etter jeg begynte. Gynekologen ville jeg skulle ta de for å roe ned etter blødninger. Aner ikke om det har noe for seg, jeg tror personlig ikke det![]()
Er ganske mye som renner ut igjen og som kommer på penisen hans osv. Kan jo selvsagt vente med å sette pillen til etter økten, men når man har satt piller morgen og kveld i 7 uker er det noe oppi der hele tiden.
Hvorfor tar du progesteron?
Jeg setter dem kl 05 og 17, da har vi sjans til å kose oss både morgen og kveld om jeg klarerHar merket det i toalettet, at det ligger litt sånne rare hvite greier nedi der etter jeg begynte. Gynekologen ville jeg skulle ta de for å roe ned etter blødninger. Aner ikke om det har noe for seg, jeg tror personlig ikke det![]()
Jeg setter dem kl 05 og 17, da har vi sjans til å kose oss både morgen og kveld om jeg klarer