Bkno8012492
Andre møte med forumet
Flere som sliter med lite sexlyst? Er dette vanlig? Jeg er litt over 8 uker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går også på Lutinus så sex blir grisete og det frister ikke så veldig
Har ikke hatt oss siden jeg også begynte å stikke progresteron oppi hufsetufsa - nå ble jeg litt nysgjerrig på hvorfor det blir grisete?
Er ganske mye som renner ut igjen og som kommer på penisen hans osv. Kan jo selvsagt vente med å sette pillen til etter økten, men når man har satt piller morgen og kveld i 7 uker er det noe oppi der hele tiden.
Hvorfor tar du progesteron?
Har merket det i toalettet, at det ligger litt sånne rare hvite greier nedi der etter jeg begynte. Gynekologen ville jeg skulle ta de for å roe ned etter blødninger. Aner ikke om det har noe for seg, jeg tror personlig ikke det
Er ganske mye som renner ut igjen og som kommer på penisen hans osv. Kan jo selvsagt vente med å sette pillen til etter økten, men når man har satt piller morgen og kveld i 7 uker er det noe oppi der hele tiden.
Hvorfor tar du progesteron?
Jeg setter dem kl 05 og 17, da har vi sjans til å kose oss både morgen og kveld om jeg klarerHar merket det i toalettet, at det ligger litt sånne rare hvite greier nedi der etter jeg begynte. Gynekologen ville jeg skulle ta de for å roe ned etter blødninger. Aner ikke om det har noe for seg, jeg tror personlig ikke det
Jeg setter dem kl 05 og 17, da har vi sjans til å kose oss både morgen og kveld om jeg klarer