Lite sexlyst

Jepp. Har ikke hatt sex siden unnfangelsen [emoji51] Tørr ikke ha sex før vi er over 12 uker heller

Går også på Lutinus så sex blir grisete og det frister ikke så veldig [emoji85]

Last edited:
Jeg er bare for trøtt og plaget av medisiner

Samme her,,, var slik forige graviditet også, da hadde vi vel bare sex 2 ganger utenom unnfangelse ....

Går også på Lutinus så sex blir grisete og det frister ikke så veldig
emoji85.png

Har ikke hatt oss siden jeg også begynte å stikke progresteron oppi hufsetufsa - nå ble jeg litt nysgjerrig på hvorfor det blir grisete? :bag:

Her er det kvalmen og progesteronstøtte som setter stopper. Er blitt litt sår nedentil av det i tillegg, så vil ikke forverre det. 4 uker til jeg skal slutte på det, så regner med det ikke blir noe før etter den tid..

Hoff, jo den er desverre på topp, og eg er så trøtt :schocked028

Har ikke hatt oss siden jeg også begynte å stikke progresteron oppi hufsetufsa - nå ble jeg litt nysgjerrig på hvorfor det blir grisete? :bag:

Er ganske mye som renner ut igjen og som kommer på penisen hans osv. Kan jo selvsagt vente med å sette pillen til etter økten, men når man har satt piller morgen og kveld i 7 uker er det noe oppi der hele tiden.

Hvorfor tar du progesteron?

Er ganske mye som renner ut igjen og som kommer på penisen hans osv. Kan jo selvsagt vente med å sette pillen til etter økten, men når man har satt piller morgen og kveld i 7 uker er det noe oppi der hele tiden.

Har merket det i toalettet, at det ligger litt sånne rare hvite greier nedi der etter jeg begynte. Gynekologen ville jeg skulle ta de for å roe ned etter blødninger. Aner ikke om det har noe for seg, jeg tror personlig ikke det :p

Jepp laber sexlyst her også, men blir med som oftest allikevel.. når først er igang så vil jeg alikevel. Men er veldig mye trett for tiden da, sovner på sofa og har lyst å legge meg tidligere.

Har merket det i toalettet, at det ligger litt sånne rare hvite greier nedi der etter jeg begynte. Gynekologen ville jeg skulle ta de for å roe ned etter blødninger. Aner ikke om det har noe for seg, jeg tror personlig ikke det :p

Progesteron er helt essensielt for å bli/forbli gravid - så det har absolutt noe for seg for de som trenger det. Hvorvidt du trenger det vet jeg ikke. Et tegn på lavt progesteronnivå er småblødninger, men man kan blø av mange andre årsaker også :)

Har også bare koset oss et par tre ganger. Jeg er så kvalm at fy! Men samtidig har jeg skikkelig lyst. Synes det er vanskelig jeg og ikke greie å ha sex med mannen min :(

Her blir det ingenting før energien er på vei tilbake. Jeg legger meg som regel lenge før han..

Jeg setter dem kl 05 og 17, da har vi sjans til å kose oss både morgen og kveld om jeg klarer

Jeg setter dem kl 05 og 17, da har vi sjans til å kose oss både morgen og kveld om jeg klarer

Jeg synes fortsatt det blir klin selv om det går mange timer før vi har sex så denne gangen avstår vi bare. Gleder meg til å være ferdig med det om 3 uker. Synes det bare er styr og ubehagelig.

Ikke mye her heller, men med de smertene jeg hadde fra uke 5+0 til 7+4 var ikke akkurat sex det første noen av oss tenkte på når det så ut som jeg lå med rier 10-12 ganger i døgnet. Har hatt sex 1 gang siden jeg fant ut jeg var gravid og blødde litt. Vet det er normalt, men kjenner jeg er litt mer skeptisk pga det uansett. Veldig trøtt om dagen, men merker at lysten begynner å komme tilbake. Så blir vel å prøve seg igjen. Bare få shinet opp kroppen litt. Ikke akkurat barbering av bein o.l. som har stått øverst på lista når jeg så vidt har orket å vaske håret når jeg har dusjet.

Sist jeg var gravid var det tørke, samboer turte ikke

Nå har han lyst meg jeg er dausliten i kroppen og ingen energi så foreløpig ganske daut... satser på det kommer seg etterhvert før magen blir for mye i veien

Sex? Hva er det?

Back
Topp