Lite scrapping?

Pijah

Forumet er livet
Har alle scrappedamene tatt pause? Og gått over til hekling? hihi..
Utrolig mye skjønt som hekles og strikkes om dagen, gjør jo det litt selv også, men jeg savner litt scrapping og! Ikke at jeg er verdens beste til å dele prosjektene mine jeg heller, men jeg savner dere som inspirasjoooon![:)]

lurer jeg og på....

Nix. Har bare ikke kommet riktig igang igjen etter jula[;)]

Gikk bare litt lei etter julekortstresset (ble ikke ferdig før 1. juledag med de siste). [:-] Så har jeg ikke kommet igang igjen. Har noen ting som skal ut i bloggen så fort jeg får ordnet bildene av de (dvs adventskalendere og julekort og 3 kjipe, kjipe bursdagskort). Men savner litt inspirasjon inne her ja. Snart så jeg begynner å hekle og strikke selv pga alt det flotte som lages her (og det er noe jeg ikke har tålmodighet til).

Jeg dabbet litt av slutten av svangerskapet. Og de siste gangene jeg delte her inne så virket det som at det var liten interesse så da holder jeg meg til bloggen og casa. Men sniker litt innimellom for å se på alt det fine alle her inne lager. Mange flinke hobbyjenter ja [:)]

Jeg har kun laget ett kort siden jul og det er lagt i bloggen min.

Jeg syns det har virka som at det ikke har vært den helt store intr for scrapping her inne i det siste, så da har jeg ikke orket å lagt ut noe her.

har ikke scrappet på 6 mnd jeg, før nyttårshelga....
Har scrappet og kortet en del siden da, men har ikke hatt ork til å blogge noe særlig, så har ikke fått vist noe særlig av det....
I dag må jeg lese anatomi/fysiologi, så da skal du ikke se helt bort fra at det kommer noe....[8D]

ORIGINAL: Fru Lotten

har ikke scrappet på 6 mnd jeg, før nyttårshelga....
Har scrappet og kortet en del siden da, men har ikke hatt ork til å blogge noe særlig, så har ikke fått vist noe særlig av det....
I dag må jeg lese anatomi/fysiologi, så da skal du ikke se helt bort fra at det kommer noe....[8D]

Hadde vært kjekt å se noe fra deg igjen! [:D]
Ja, flere andre og selvsagt!

Men vi får håpe lesinga bidrar til spennende nytt fra Lotten.. [;)][:D]

Jeg er tilbake i god scrappemodus, men jeg er ikke hjemme denne uka da.
Kommer nok til å scrappe når jeg har tid. [:)]

JEg har mitt lille nye i bloggen, føler tørken er på tur og er derfor lite produktiv [;)]

La det ut i en tråd her igår, men lite respons... hadde det hatt med garn å gjøre, hadde jeg vel kanskje fått flere svar vil jeg tro [8D]

Scrappa mye i høst, så nå er det håndarbeid for tida. Skal bli tante til 3 stk i juli så jeg har nok å gjøre. Ett tvillingpar faktisk :-)

ORIGINAL: Pijah

Har alle scrappedamene tatt pause? Og gått over til hekling? hihi..
Utrolig mye skjønt som hekles og strikkes om dagen, gjør jo det litt selv også, men jeg savner litt scrapping og! Ikke at jeg er verdens beste til å dele prosjektene mine jeg heller, men jeg savner dere som inspirasjoooon![:)]

Neida, men jeg greier ikke enda etter operasjonen [:(]

Kommer sterkere tilbake snart håper jeg.

ORIGINAL: Gunn Elin

Jeg dabbet litt av slutten av svangerskapet. Og de siste gangene jeg delte her inne så virket det som at det var liten interesse så da holder jeg meg til bloggen og casa. Men sniker litt innimellom for å se på alt det fine alle her inne lager. Mange flinke hobbyjenter ja [:)]

ENIG! Er så utrolig kjedelig å legge ut masse og så er det ingen som skriver noe...

ORIGINAL: Stinius

ORIGINAL: Gunn Elin

ENIG! Er så utrolig kjedelig å legge ut masse og så er det ingen som skriver noe...

Enig

Gjør begge deler jeg[:D]

ORIGINAL: smash

Gjør begge deler jeg[:D]

Har og lyst til begge deler, men ikke riktig kommet igang med noen av delene etter jul....[8D]

Se der, da fikk vi slått ihjel en liten time av lesetiden på foto, bilderedigering og blogging/forumposting[8D]

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Jeg savner virkelig scrappingen jeg. Men med prolapsen min er det ikke så mye jeg får gjort. Ingenting rett og slett. Har nesten ikke mulighet til å sitte nemlig. Håper det endrer seg snart, for det K L Ø R i scfrappefingrene mine.

Har du prolaps enda?[:(] Uff, det er såååå vondt! God bedring!

Jeg har scrappepause ja, hatt i noen mnd nå...har ikke driven liksom[8|]
Men hekler masse[:D]

Back
Topp