Lite samarbeidsvillig bekken og korsryggen...

Mamma til ei lita luring <3

Forelsket i forumet
Heretter må æ nok pent opp av senga før samboeren drar på jobb, om æ ikke ska sove til han e hjemme igjen sånn rundt 16... kroppen e blitt så lite samarbeidsvillig at æ ikke kommer meg opp av senga sjøl, så her ligg æ no å vente på at han og jentungen ska komme hjem om sånn 3-3,5 time... godt æ fikk litt mat i meg før dem dro før 7.30 i mårrest.... lillemor som sku få seg kortere dag idag i bhg...
satse på at ikke lille i magen finn ut at blæra min e en fin boksesekk...

Æsj, det er ikke noe moro! Måtte sykmelde meg i går grunnet korsrygg og bekken også, så her sliter jeg med det samme. Blir fint når mannen skal være borte hele neste uke.. :/

Va sånn med forrige også, så regne ikke med å bli så mye bedre før etter fødselen, heldigvis om d blir for ille så kan samboeren ta litt hjemmekontor når han ikke har møta han må være med på...
Har vært sykemeldt sia starten av juni pga plaga med rygg og bekken, men enda e d ikke så ille som æ va under forrige svangerskap... da va æ rimelig ille etter fødselen også, huske en gang når ho va ca 3uke kor æ måtte ringe samboeren hjem for ho lå på gulvet og skreik...og æ klarte ikke å få løfta ho opp... håpe på å ikke bli så ille den her gangen...

Va sånn med forrige også, så regne ikke med å bli så mye bedre før etter fødselen, heldigvis om d blir for ille så kan samboeren ta litt hjemmekontor når han ikke har møta han må være med på...
Har vært sykemeldt sia starten av juni pga plaga med rygg og bekken, men enda e d ikke så ille som æ va under forrige svangerskap... da va æ rimelig ille etter fødselen også, huske en gang når ho va ca 3uke kor æ måtte ringe samboeren hjem for ho lå på gulvet og skreik...og æ klarte ikke å få løfta ho opp... håpe på å ikke bli så ille den her gangen...
Uff av meg. Får håpe du er med heldig nå. At det ikke hvert fall gir seg etter fødselen..

Back
Topp