Lite søvn..

meeelo

Glad i forumet
Snuppa her sover veeeeldi lite syns jeg...
ska det være sånn.. hun e opp å spise 2-3 ganger om natta, gjerne våken en time før jeg får henne til å sove igjen... lysvåken en plass mellom 0530 og 0730, så da er det bare å stå opp.. å da er hun gjerne våken (sover 5 min inni mellom) helt til kl. 1500 ca.. veeeeldi mye skriking inni mellom, ser jo at hun er kjempe trøtt, men vil/får ikkje sove mere en 1 min i slengen virke det som..
på kvelds tid kan hun gjerne sove mye mye mere...
noen andre som har erfaring... syns hun er veldi mye våken til å være så lita, og det e jo mye skriking inni mellom også....
hun er 4 uker i morgen foresten...

tulla vår sov veldig lite og skrek mye i førsten,men det var fordi hun fikk i seg for lite mat rett og slett.
nå er ho god å rund,spiser godt og sover myemye mer!!

hadde det problemet i starten jeg også. men så begynte vi med mme etter hvert mm-måltid. nå sover han utrolig mye.

ORIGINAL: ECRisan

hadde det problemet i starten jeg også. men så begynte vi med mme etter hvert mm-måltid. nå sover han utrolig mye.

Lite søvn her også, han er så overtrøtt at han nesten bare sutrer.
Er det helesøster som har ambefalt mme etter mm, eller hvordan fant du dette ut?

ORIGINAL: meeelo

Snuppa her sover veeeeldi lite syns jeg...
ska det være sånn.. hun e opp å spise 2-3 ganger om natta, gjerne våken en time før jeg får henne til å sove igjen... lysvåken en plass mellom 0530 og 0730, så da er det bare å stå opp.. å da er hun gjerne våken (sover 5 min inni mellom) helt til kl. 1500 ca.. veeeeldi mye skriking inni mellom, ser jo at hun er kjempe trøtt, men vil/får ikkje sove mere en 1 min i slengen virke det som..
på kvelds tid kan hun gjerne sove mye mye mere...
noen andre som har erfaring... syns hun er veldi mye våken til å være så lita, og det e jo mye skriking inni mellom også....
hun er 4 uker i morgen foresten...

kjenner igjen den natta for å si det sånn[:-] ellers har dagen i dag vært veldig lik din, babyen her sover mye mellom kl 13 og 18, og har våken/skrikeperioder på formiddagen og kvelden...

ho e rund å god, lagt på sæ masse ;) men det e jo værdt ett forsøk... gir dere mye mme etter mm da ???

har du prøvd å trille ut en tur og la henne sove ute i vognen? her virker det i allefall

Her funker det å sette på vifta på kjøkkenet og legge han i vogn der. Den lyden gjør han trøtt, minner visst litt om lyden de hørte i magen, en lik lyd hele tida liksom. Støvsuger funker også [:)] (og evt. føner)

vet godt ossen det er..tulla her sov dårlig i en periode..fikk bare max 2-4 timer søvn.etter jeg gikk over til mme sover hun mye bedre.får nå mellom 6-7 timer søvn om natta og hun sover ellers i døgnet bra.
man blir helt utslitt...i morra er tulla mi her 6 uker gammel og vi skal på onsdag på 6 ukers kontroll...
håper det bedrer seg for dere meeelo...

ska prøve mme og se kor det går...
prøvd å trilla tur, men det funka ikkje det heller... så skjønne ingenting.. men ser jo at ho e kjempe trøtt... så vi får se, krysse fingran før at det e bare litt ekstra mat ho trenge kanskje ... takk for gode råd og tips jenta ;) godt å vite at man ik e aleina om de tøffe takan

Har det også veldig likt, men har en som plages med magen da. Men er oppe kver 2 t om natta og gir pupp, så legger han seg igjen. Men det er veldig slitsomt. Blir noen ganger bare timen mellom hvert måltid. Håper snart på at han sover lengre.

Back
Topp