Prøvde du å bysse i søvn på deg?Samme drittnatten igjen!!! Ingen søvn etter klokken 4. Klarer snart ikke mersitter her og gråter. Vet at det ikke blir mer søvn før de tre timene før til natten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøvde du å bysse i søvn på deg?Samme drittnatten igjen!!! Ingen søvn etter klokken 4. Klarer snart ikke mersitter her og gråter. Vet at det ikke blir mer søvn før de tre timene før til natten.
Ja men da bare slår han med armene og spytter ut smokken. Men nå oppdaget jeg noe nytt. Har strevd siden klokken fire. Prøvd å amme, bysse, vugge i vugga... så gikk jeg ut på kjøkken for å finne mme. Når jeg kom inn på rommet igjen så gjett hvem som sover... kanskje han trenger fred og ro for å sovne. Kanskje jeg gjør for mye utav det. Håper bare han sover en stund. Jeg tør nesten ikke lukke øynene. Føler han bråvåkner så fort jeg prøver å duppe littPrøvde du å bysse i søvn på deg?![]()
Lukk øynene!!! Du våkner jo når han våkner likevelJa men da bare slår han med armene og spytter ut smokken. Men nå oppdaget jeg noe nytt. Har strevd siden klokken fire. Prøvd å amme, bysse, vugge i vugga... så gikk jeg ut på kjøkken for å finne mme. Når jeg kom inn på rommet igjen så gjett hvem som sover... kanskje han trenger fred og ro for å sovne. Kanskje jeg gjør for mye utav det. Håper bare han sover en stund. Jeg tør nesten ikke lukke øynene. Føler han bråvåkner så fort jeg prøver å duppe litt![]()
Ja men da bare slår han med armene og spytter ut smokken. Men nå oppdaget jeg noe nytt. Har strevd siden klokken fire. Prøvd å amme, bysse, vugge i vugga... så gikk jeg ut på kjøkken for å finne mme. Når jeg kom inn på rommet igjen så gjett hvem som sover... kanskje han trenger fred og ro for å sovne. Kanskje jeg gjør for mye utav det. Håper bare han sover en stund. Jeg tør nesten ikke lukke øynene. Føler han bråvåkner så fort jeg prøver å duppe litt![]()
Lukk øynene!!! Du våkner jo når han våkner likevelBedre å få de minuttene enn ingen
Noen trenger rett og slett ro. Her er det kroppskontakt som gjelder med mindre hun allerede er dypt i drømmeland.
Helt utrolig! Vi har sovet et par timer nå. Jeg la lillegutt i sprinkelsengen istedenfor i vugga ved siden av meg. Der sov han veldig godtDu skal ikke kimse av det, mine har alltid sovet best alene og aller best når jeg har flyttet de på eget rom (type 2 skritt fra vårt rom) Føler med deg, selv om disse skattene er fineste gaven man kan få, så trenger man søvn!
Føler med deg. Er så dritt lei. Det eneste jeg ønsker er å hoppe over noen måneder så ting kan roe seg. Er ikke morsomt å ikke klare å nyte denne egentlige flotte tidenSamme drittnatten igjen!!! Ingen søvn etter klokken 4. Klarer snart ikke mersitter her og gråter. Vet at det ikke blir mer søvn før de tre timene før til natten.
Helt enig. Ting blir ikke helt som vi hadde sett for oss. Orker ikke besøk, orker ikke trilleturer, orker ingenting. Men det blir heldigvis bedre. Spørsmålet er bare når. Kan være alt fra i morgen til om et år.Føler med deg. Er så dritt lei. Det eneste jeg ønsker er å hoppe over noen måneder så ting kan roe seg. Er ikke morsomt å ikke klare å nyte denne egentlige flotte tiden![]()
Den ventingen er til å bli spør av. Det å ikke vite hvor lenge man må lide. Hvis det er flere måneder det er snakk om så må jo innrømme at det frister mest å melde seg ut :/ uffHelt enig. Ting blir ikke helt som vi hadde sett for oss. Orker ikke besøk, orker ikke trilleturer, orker ingenting. Men det blir heldigvis bedre. Spørsmålet er bare når. Kan være alt fra i morgen til om et år.