Lite søvn

Gullis!

Elsker forumet
Flerr som sover dårlig? Blir helt utslitt. Enten har jeg bekkenvondt eller så ligger jeg bare lys våken. Gjør det jo så vanskelig å ha avtaler på dagen. Noen sier kroppen gjør seg klar til våkenetter med bebi, mine to har sovet natten igjennom fra fødselen-er vel lov å håpe at det skjer med tredje også;)

Ja! Sover ganske dårlig for tiden. Er ofte våken flere timer i løpet av natta, og er dermed helt utslitt når jeg skal på jobb. Slitsomt, men nå er det ikke lenge igjen til ferie og permisjon, så skal holde ut.

Hei! Så kjedelig å sove så dårlig. Hele dagen blir liksom ødelagt. Her sover jeg fremdeles bra, uke 33 nå. Håper det holder seg slik, men tror ikke det gjør det.

Mik første sov kjempedeilig om natta, og om han her er lik er det bra at jeg samler opp søvn nå, hehe

Her og er det lange netter, må snart ha en kvil igjen :p vært våken i 3 timer, sovet ca 3 timer i natt, sånn av å på.. Snuppa er så aktiv at det er lite søvn uansett hvilken tid på døgnet! Så er det varmt, åsså er det vondt, åsså må vi snu, å snu igjen, å igjen :p trodde vi skulle få lade opp de siste ukene fremover nå? :D

Her er nettene sykt lange og utrolig dårlige:( Det sagt, jeg sov faktisk veldig godt i natt:o Første gang på et par mndr, men er nok tilbake til "gamle rutiner" i kveld igjen:p

Flerr som sover dårlig? Blir helt utslitt. Enten har jeg bekkenvondt eller så ligger jeg bare lys våken. Gjør det jo så vanskelig å ha avtaler på dagen. Noen sier kroppen gjør seg klar til våkenetter med bebi, mine to har sovet natten igjennom fra fødselen-er vel lov å håpe at det skjer med tredje også;)
Sovet natten igjennom fra fødselen av?? Hva er hemmeligheten? :p Sover kjempe dårlig jeg og. Helt pytons netter..

Sovet natten igjennom fra fødselen av?? Hva er hemmeligheten? :p Sover kjempe dårlig jeg og. Helt pytons netter..

Har nok bare vært heldig☺️ De er skikkelig murmeldyr fremdeles☺️ Også har det nok hjulpet på at begge har fått litt erstatning på kvelden til å begynne med pga at de måtte ha tilskudd da min melk ikke ga nok næring/vektoppgang. Men blir jo bare gjetning. Nå får jeg nok en som er våken til alle døgnets tider☺️

Ja pytons netter, sover liksom ikke mye på dagtid heller, så forstår det ikke helt.

Sover utrolig dårlig, har også en liten morgenfugl. Prøver, og legge meg når hun sover dagens dupp, men nå har barna sommerferie fra skolen så DET er en utfordring og sove dupp for Minste og meg :(

Sover utrolig dårlig, har også en liten morgenfugl. Prøver, og legge meg når hun sover dagens dupp, men nå har barna sommerferie fra skolen så DET er en utfordring og sove dupp for Minste og meg :(

Ja det kan jeg tenke meg, da skorter det litt på energien sikkert:sorry:

Ja det kan jeg tenke meg, da skorter det litt på energien sikkert:sorry:

Ja har null niks energi, men tvinger meg selv til å lage middag til mannen kommer hjem fra jobb like vell. Sånn at jeg ikke føler meg som en elendig kone i tileg.
Mannen krever det ikke, men stakar han kommer hjem trett, og sliten selv. Jeg føler han fortjener det. Og det er liksom min måte, og vise hva han betyr for meg.

Ja har null niks energi, men tvinger meg selv til å lage middag til mannen kommer hjem fra jobb like vell. Sånn at jeg ikke føler meg som en elendig kone i tileg.
Mannen krever det ikke, men stakar han kommer hjem trett, og sliten selv. Jeg føler han fortjener det. Og det er liksom min måte, og vise hva han betyr for meg.

Så bra! Viktig å vise at vi setter pris på disse mennene også:smiley-ashamed008

Jeg er 31+2 og sover såå dårlig for tiden, særlig de siste nettene da jeg har våknet av skikkelig mageknip flere ganger.. Gi meg søvn :(

Har så innmari vondt i ribbeinene når jeg ligger. Lurer på hva som et årsaken til det, men det gjør hvertfall at det blir lite søvn og mye opp om natten. I tillegg har jeg en liten kattunge som liker å være i aktivitet midt på natten og tidlig på morgenen.

Sover også dårlig :/ våkner ofte av meg selv, lys våken, så det blir lite kvalitetssøvn.. :p

Sover kjempe dårlig på natten. Våkner hver gang jeg snur meg, er oppe på do ofte og sliter med å sovne igjen etterpå.
Må ha meg en hvil på sofaen hver dag for å fungere...

Sover kjempe dårlig de fleste netter. Sykt irriterende at vi ikke skal få nyte nettene våres nå mens vi kan :( jeg ble i tillegg syk i natt og har hatt så vondt i kroppen at jeg har kun ligget å ventet på å ringe legevakten. Så nå er det sengen, Paracet og væske som gjelder. Ikke at jeg får sove noe da... Unner ingen å være dårlig under graviditet. Så utrolig mye verre!

Her har jeg økt fra 1 gang på do om natten for 3 uker sider til nå å springe 3 ganger... For å være sikker på at det ikke var noe uvi på gang så hadde jeg med prøve til jordmor i dag. Den var negativ så er nok det store presset som gjør at blæra ikke kan romme så mye lenger... Så da er det bare å stålsette seg! Avbrutt nattesøvn here i come :p

Back
Topp