ORIGINAL: susien
ORIGINAL: bebe
ORIGINAL: susien
Off ja jeg vet.. Vårt ble veeeelidg dyrt.. Men blir jo ikke sååå dyrt hvis dere skal stå for middagen selv da, uten å måtte ha det gjennom restaurant?? Kanskje folk kan ta med en ting hver foreksempel?? Det gjør vel ingenting!? En lager potetsalat til grillingen en lager vanlig salat osv[:)][:)] Hvor mange skal dere være da??
Hva synes du om bordkortene?? Kanskje ikke helt din stil.. heeh[:)][:)]
Hadde et sinsykt dyrt bryllup sist jeg giftet meg, så har sagt til min nåværende samboer at noe
kjempebryllup blir det ikke på meg denne gangen. Vil ikke tromme sammen tanter/onkler og søskenbarn til fest en gang til. Denne gangen blir det nok kun nærmeste familie pluss forlovere. Blir ca 25 gjester. Så blir ikke det største brylluppet liksom.
Jeg kunne nok ha giftet meg i en fin kjole ol. Men samboer mener jeg må trå til i brudekjole. Er vel egentlig litt enig med han også.
Vi har lenge snakket om å gifte oss i Åsane kirke, event leie lokale eller innvitere gjestene ut på middag. Men klarer ikke å bestemme oss. Alt er så dyrt synes jeg. Hørt noen som gifter seg om sommeren, har hjemmelaget koldtbord, eller grillmat. Siden vi forlovet oss på Voss, kunne det kanskje vært artig å giftet seg også der. Derfor tenkte jeg litt på leie av hytte. Dem har noen store fjellhytter med MANGEN overnattingsplasser.
Lyst å ha det litt spesielt, romantisk og uforglemmlig. Men en må kunne føle at det er en bryllupsdag.
Ikke lett dette... Sukk...
Det skal egentlig så lite til om man bare er kreativ nok .. slik som fesk bordkortene deres.. det hørtes kjempegenialt ut [;)]
Åh ja det skjønner jeg!! At du vil at det skal føles som et bryllup.. Men prøvde du den linken som hun andre på bryllups siden gav deg.. hun som hadde kjøpt brudekjole til tuusen kroner??va det noe innpå der??
Okey tenk deg at alle tar med en kake hver .. så er du ferdig med den!! Jeg kan baaake kake te deg jeg og[;)][;) Jeg lager veeeeldig frisk god hvit dame.. kan mikse deg en fiiin bryllupskake jeg;)hehe.. hvis den ikke skal være sååå innviklet[:)]Hvit dame.. kr 200 istedenfor 2000kr!!!
Da er du kvitt alle kakeproblemer!!
Sååå bruker du mine bordkort.. og vips er bryllupet ditt oppi 39,50... Såå kjøper du tre store roser.. det blir +90kr .. da har du blomsterpynt.. Så kjøper du noen fine blomster til ca 200.. og tre vaser til 29 kr stk kr.. trenger ikke mer når dere ikke e så mange...
wooow ser du, dette blir billig vettu... MEN GUUU KOR FLOTT;)[;)][;)][;)]
Fortsettelse følger:) hehe
Var inne å så på den siden ja. Men ser ut som det er en aksjon på kjolene ?...
Så en må vel bruke god tid på å få kjøpt den man liker vil jeg tro ...[8|]
Det verste er at man ikke får prøvd kjolen før kjøp. Og passer den ikke tror jeg ikke det
vil bli en lett sak å få byttet den. Men en må vel ta slike sjanser om en kan få det så billig.
Meg og samboer satt å pratet en del om bryllup i går kveld. Fant ut at om vi klarer å få det til en billig peng bare ved å være litt kreativ, så kanskje vi trommer sammen helt bunten igjen likevel ..
Men jeg er litt skeptisk til det, vet liksom ikke hva tanter/onkler sier til en ny invitasjon liksom.
Kan nå nevne at det er 12 år siden jeg giftet meg sist. Så er en stund siden da......
Bare blomstene koster en hel formue, men ved å gjøre det på en slik måte som du har gjort, kan en
få det svært så billig ja, og ikke minst vakkert [;)]
Musikk og visevert er en annen historie, tror ikke vi kommer til å ha det jeg... tror vi dropper dansen !
*ler*... veeel, må vel kanskje ha en aldri så liten brudevals.. [:D]
Så har vi frisør - fotograf... osv osv.. Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få til et rimelig bryllup jeg.[8|]
Sist kostet det meg ca 95000,- HUFF !! [:@]