Lite plass til mat/stinn

Bella75

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Flere som sliter med å ha lite plass til mat? Jeg går rundt og er dødsstinn hele dagen. Vil bare kaste opp, veldig ubehagelig

Spiste en liten frokost idag, og presset i meg et eple nå, selv om jeg ikke hadde lyst på.
Mistenker at ikke alt kommer ut heller, litt forstoppet.

Og vi skal ut på restaurant ikveld.... :O

Jeg har ikke så god plass som før nei. Blir fort stappa og det varer gjerne ei stund.

Merker det selv. Har ikke så stor plass fra før (fedmeoperert). Men prøver å presse i meg mat hver 2-3 time.
Frokost går greit. Men fra neste måltid føler jeg meg stinn..

Går litt opp og ned, dager jeg har mye plass og andre som jeg knapt får i meg noe.

Jøss, føler meg sulten hele tiden og har masse plass tydeligvis! :p jeg skulle gjerne ønske at jeg slapp å stappe i meg mat hele tida for begynner å bli sykt matlei... Og lei av å finne noe å spise som ikke gjør meg kvalm!

Så lang har jeg ikke merket noe. Og heller mye sulten

Jeg har det også sånn. Føler jeg holder på å sprekke etter måltider! Har fått veldig god matlyst etter mange uker med kvalme, men er fortsatt rundt startvekt selv om jeg er i uke 21. Er også forstoppet :(

Jeg har det også sånn. Føler jeg holder på å sprekke etter måltider! Har fått veldig god matlyst etter mange uker med kvalme, men er fortsatt rundt startvekt selv om jeg er i uke 21. Er også forstoppet :(
Huff :( må spise mye fiber da :o

Ang forstoppet; har prøvd slik "Frukt&Fiber" pulver fra helsekost.
Tablettene skal visstnok være veldig effektive, jordmoren min sa at jeg måtte ta de når jeg var hjemme, for jeg kom til å måtte løpe på do ganske fort. Selgeren på helsekost ga meg pulverutgaven, som er for gravide, og skal være mildere eller noe slik. Synes ikke det funker noe særlig.

Tablettene skal visstnok være veldig effektive, jordmoren min sa at jeg måtte ta de når jeg var hjemme, for jeg kom til å måtte løpe på do ganske fort. Selgeren på helsekost ga meg pulverutgaven, som er for gravide, og skal være mildere eller noe slik. Synes ikke det funker noe særlig.
Dumt da :(

Du kan bruke dulcolax tabletter. Disse kjøpes reseptfritt på apoteket.
Jeg har spurt legen ang å bruke de, da jeg sliter med kronisk forstoppelse. Disse er trygge når man er gravid.

Du kan bruke dulcolax tabletter. Disse kjøpes reseptfritt på apoteket.
Jeg har spurt legen ang å bruke de, da jeg sliter med kronisk forstoppelse. Disse er trygge når man er gravid.
Funker de? Føler jeg trenger plumbo snart :D

Back
Topp